overgangs deken

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

LadyDaily

overgangs deken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-11 14:48

Ik ben opzoek naar een overgangs deken (regendeken)
Alleen nu zie ik overal fleece gevoerd of ongevoerd en weet dus niet welke ik moet nemen?
Wie heeft een antwoord voor mij?
Wat is het beste als overgang deken een ongevoerde of een fleece gevoerde regen deken?
En is fleece heel erg warm?

roxy_ZharaX

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 19:49

het is te zien of je pony geschoren is of niet. welk deken heft hij nu op(gram)?
Als je pony niet geschoren is en je niet te zwaar deken hebt zou ik een ongevoerd aanraden
maar als je pony geschoren is zou ik een deken nemen met fleece voering omdat de overgang minder groot is.
En dus minder snel koud zal krijgen als je dekenswisselt. fleeche is niet zoo warm het houd de warmte
van de pony juist goed warm maar niet overdreven. een ideaal overgangsdeken
dus op naar de lente :o

lb_limburg

Re: overgangs deken

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 14:45

De beste overgangs deken is een gevoerde regendeken.
Fleece dekens geven wij niet als advies. Een waterproef en waterafstotende regendeken 0 gram, gevoerd.

Darkness85

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-11 19:45

lb_limburg schreef:
De beste overgangs deken is een gevoerde regendeken.
Fleece dekens geven wij niet als advies. Een waterproef en waterafstotende regendeken 0 gram, gevoerd.

Eeeh. Een 0gr regendeken heeft geen voering... := En TS bedoeld een regendeken met fleece voering. Geen gewone fleece deken...

@TS: Ik zou een fleece gevoerde regendeken nemen. Onder een deken kunnen ze hun haren nl niet op zetten als ze het koud hebben. Dus dan kan je beter met een kleine vulling nemen. Een dun laagje fleece is dus perfect.

lb_limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-11 20:13

Onze Regendekens zijn gevoerd met 210D Polyester en deze voering neemt geen vocht en geen haren op!.
Een Fleece gevoerde regendeken, neemt heel vaak wel vocht op, dus vandaar dat wij dit niet adviseren.
Onze stevige polyester voering fungeert tevens als een soort van vulling