De trailer die ik zoek hoeft niet mooi of nieuw te zijn, hoeft ook geen zadelkamer te hebben, maar hij moet wel veilig de weg op kunnen. Voor hoeveel geld heb je ongeveer zoiets? 1 of 1,5 paards
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
_Arwen_ schreef:Om het kostenplaatje compleet te krijgen ben ik aan het kijken hoeveel een tweedehands trailer kost. En dan dus inclusief eventuele reparaties, nieuwe banden etc.
De trailer die ik zoek hoeft niet mooi of nieuw te zijn, hoeft ook geen zadelkamer te hebben, maar hij moet wel veilig de weg op kunnen. Voor hoeveel geld heb je ongeveer zoiets? 1 of 1,5 paards
_Arwen_ schreef:namelijk... de nieuwe?
1700 euro scheelt toch wel een hoop hoor
xGuusje schreef:@Pikeur
Ik ben het helemaal met je eens! Ben zelf ook wat aan het rond snuffelen op marktplaats, maar ik kan niet echt zeggen dat ik een fijne trailer heb gevonden die ook niet al te duur is (en dan heb ik het niet over een hele nette, maar gewoon over een leuke 2 paards waar je zelf ook nog het een en ander aan moet/kunt veranderen).
mag ik vragen wat je kwijt bent geweest aan het vervangen van de bodem en waarmee je hem vervangen hebt? Mits TS daar geen problemen mee heeft
M_i_R schreef:ah, schrok almag ik vragen wat je kwijt bent geweest aan het vervangen van de bodem en waarmee je hem vervangen hebt? Mits TS daar geen problemen mee heeft