Lengte ruiterpad Sahara Ommen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

joysjuh1987

Lengte ruiterpad Sahara Ommen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-11 14:49

hallo mensen,,

Ik ben nu een aantal keer in de Sahara in Ommen wezen rijden en het is er enorm mooi. Nou wilde ik graag een keer helemaal het ruiterpad volgend. Neem aan als je ergens begint en je blijft het volgen dat je vanzelf weer bij je begin punt uitkomt. Wie weet hoe lang dit ruiterpad nu is zoadt ik niet het pad neem terwijl mijn paard er nog niet aan toe is. Wie weet anders waar ik de afstand misschien plattegrond kan vinden
gr joyce

fjordnina

Re: Lengte ruiterpad Sahara Ommen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-11 15:05

Je kunt zelf je afstanden en routes berekenen op www.afstandmeten.nl
Kwestie van even aanmelden en dan nieuwe route maken (linksboven). Vervolgens (ook links) even de plaatsnaam en of straatnaam invullen zodat de kaart op dat gebied komt te staan. Dan klik je op de kaart en komt er een groen pinnetje te staan. Dat is je startpunt en vanaf daar ga je je lijnen uitzetten. Uiteindelijk kun je zo precies zien hoeveel km je route is.

joysjuh1987

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-11 17:30

fjordnina schreef:
Je kunt zelf je afstanden en routes berekenen op http://www.afstandmeten.nl
Kwestie van even aanmelden en dan nieuwe route maken (linksboven). Vervolgens (ook links) even de plaatsnaam en of straatnaam invullen zodat de kaart op dat gebied komt te staan. Dan klik je op de kaart en komt er een groen pinnetje te staan. Dat is je startpunt en vanaf daar ga je je lijnen uitzetten. Uiteindelijk kun je zo precies zien hoeveel km je route is.

Ow dit is wel handig ja maar hoe gaat dat dan met een bospad?ruiterpad wand ik weet dus niet precies hoe de ruiterroute loopt vandaar

fjordnina

Re: Lengte ruiterpad Sahara Ommen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-11 19:10

Als je weet waar hij bij benadering loopt kun je hem opzoeken. Eventueel kun je wat spelen met de weergaves (OSM, OCM, kaart of satteliet). Dan moet het lukken.