Wij willen met een grote groep van stal de paarden meenemen naar het strand om daar lekker een weekend te rijden. Zijn er mensen die tips hebben voor maneges of stallen waarbij ook een camping of huisjes te huur zijn? Liefst provincie noord of zuid holland, maar groningen of friesland mag ook als daar fijn strand is om te kunnen rijden
Waratje
Geplaatst: 12-02-11 10:35
Wat noem je een "grote groep"? De voor de hand liggende adressen zijn de Poelenburgh in Schoorl (NH) en Lisiduna in Burgh Haamstede (Z).
Poelenburgh heel leuk, maar ik zou voorlopig het strand hier in egmond en bergen mijden. Bergen zijn ze zand aan het opspuiten, dus kans op drijfzand en geen toegang tot strand
dat is iig bij Poeleburgh geen probleem. Qua zand opspuiten (zoals hierboven vermeld) weet ik niets, aangezien ik niet meer in die omgeving woon, maar je kunt er altijd een belletje aan wagen
PeterK
Geplaatst: 25-02-11 09:43
Volgens de laatste berichten is lisiduna dicht. In Burgh is wel een nieuwe stal open gegaan op 1 januari jl. Paardenhotel Burgh, zij kunnen met gemak grote groepen ontvangen en je kunt er het hele jaar overdag op strand rijden. kijk maar op www.paardenhotelburgh.nl
Henla
Geplaatst door de TopicStarter: 25-02-11 11:08
Heel erg bedankt. We houden deze ook in gedachten. Eigenlijk zoeken we iets wat voor ons iets minder ver rijden is vanuit het oosten, maar mochten we niks dichterbij kunnen vinden is dit zeker een optie
Ingrid_V
Geplaatst: 26-02-11 22:22
Zeeland: www.ponyhof.nl huisjes en camping, weilanden en stallen om de paarden te zetten en een mogelijkheid om paarden te huren. 20 minuutjes stappen van het strand.