Met eigen paard op strand vakantie in Nederland, waar?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Danique1990

Met eigen paard op strand vakantie in Nederland, waar?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-11 11:47

Hallo,

Ik ben al een tijdje opzoek naar een leuk adresje waar we voor een weekend, mid week of week met 2 of 4 paarden terecht kunnen om een lekkere paardrij-vakantie te hebben op het strand.

enkele voorwaarden:
-Ik kom uit utrecht, dus het liefste niet te ver weg ( zeeland vind ik eigenlijk te ver)
-graag met weidegang.
-liever geen camping met tenten, sta caravan is wel oke, maar liever een bungalow oid.
-graag bijna direct aan het strand.

Ik ben benieuwd :D

Narratify

Re: Met eigen paard op strand vakantie in Nederland, waar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-11 12:58

Ik kom ook uit utrecht, wij zijn naar Manege Noot geweest in callantsoog, weidegang is daar overlegbaar zeiden ze tegen ons. Een kwartiertje/10 minuten rijden verderop is een bungelow park (Aan Noordzee)
De Manege Noot ligt vlakbij het strand, je loopt 1 weg uit en je bent bij het strand.
Met de trailer is het 1,5 uur met de trailer.

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-11 13:03

Ik heb zomers plek voor vakantiestalling, het strand is prima bereikbaar, lees; Het erf van stal af, straat oversteken, 500 meter naar links.

Je moet dan alleen plek voor jezelf regelen, maar of 10 minuten met de auto zit Kijkduinpark.

Overigens is het strand zomers van 19.00u tot 10.00u toegankelijk, maar er zijn maar erg weinig plaatsen waar je wel heel de dag vrij bent om het strand op te gaan.

fjordnina

Re: Met eigen paard op strand vakantie in Nederland, waar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-11 13:34

trampo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 22:18

Demii96A

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-11 14:16

In egmond aan zee \egmond binnen *Noord-holland* is daar ook mogelijk weet niet uit me hoofd waar precies voor vakantie met je paard maar me eigenpaarden staan in egmond lekker dichtbij dus paar minuten van het strand af ongeveer 20 minuten . <3