mijn trailer (1,5 paards henra, dacht ik) is ong. 20 jaar oud en toe aan een flinkse opknapbeurt. de bodem is rot en als ik toch bezig ben zou ik ook wat wanden aan de voorkant laten vervangen. vorig jaar is de trailer nog weg geweest voor een beurt bij de ruitersportzaak in rhoon (waar we de trailer destijds ook hebben gekocht). ze hebben mijn vader toen verteld dat de bodem goed was, terwijl er al een rotte/zachte plek in de hoek zat (nu is de hele achterkant zacht).
ik heb mijn trailer niet veel gebruikt de afgelopen 8 jaar, alleen eigenlijk om me pony te verhuizen. maar het is toch wel prettig om hem opgeknapt te hebben voordat ik hem nodig heb. pony word al ouder en krijgt wat gebreken. dus zou graag in de toekomst mocht het nodig zijn met me eigen trailer naar de kliniek te kunnen.
ik zie mijzelf mijn trailer nog niet opknappen (wel mooie topics over gezien
,maar dat word niks). dus ben ik nu opzoek naar een bedrijf (met ervaring en liefst bovag) die dat voor mij kan doen, voor een normale prijs. de trailer staat in barendrecht. reizen is geen probleem maar liever niet naar de andere kant van nederland.ik hoor ook graag jullie mening over het bedrijf etc.
bedankt

vandaar dat ik dacht doen we die er bij