Nogmaals een topic dan maar. Helaas op de voorgaande geen reacties gehad...
Samen met 5 andere meiden zouden wij een paardenvakantie houden op het Dwingelderveld. Niet kamperen, maar in een luxe tent of op een manegezolder, geen gesjouw met gasstelletjes en luchtbedden, lekkende tenten, maar gewoon droog en een bed om elke dag weer uitgerust wakker te worden.
Helaas zijn er twee afvallers. Deze twee plekken zouden we graag weer opgevuld hebben!
Het gaat om 22,23,24,25 juli. De kosten per persoon blijven hoogstwaarschijnlijk ver onder de 100 euro. Er is veel mogelijk aangezien we het volledig zelf organiseren, dus of je nou 's ochtends of 's avonds wil rijden, een keer wil gaan zwemmen, met of zonder paard, alleen of samen op pad wil, het kan allemaal!
Dat klopt, we gaan of zondagavond of maandagochtend terug, dat is nog de vraag, maar als jij moet werken moet je werken, dan gaan we gewoon op zondag terug
Ok, nou dan heb ik wel interesse. Ik heb t/m zondag vrij Moet ik nog wel even overleggen met de eigenaar uiteraard. En de rest vd groep kent elkaar? Want ik wil ook niet buiten de boot vallen
Caily
Geplaatst door de TopicStarter: 10-02-11 15:50
Nee, allemaal via bokt... Ik heb bij een van de meiden op stal gestaan, een paar maanden, we hebben een keer samen gereden.