moutain horse thermolaarzen/blaren

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

joekie88

moutain horse thermolaarzen/blaren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-11 16:27

Hallo,

Wie hebben er handige tips voor mij ik heb nu 2 weken thermolaarzen van mountain horse , in de winkel zaten ze als gegoten!! Nu heb ik telkens blaren op me hielen :s en met rijden kan ik ze niet aan omdat het zeer doet en ik voel niet zo veel on dat ze nog erg stug zijn!! Nu ben ik bijna in staat om ze weg te doen maar ze hebben mij 130 euro gekost:s

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 16:30

Omdat ON alleen bestemd is voor paardennieuws verplaats ik dit topic naar het forum Ruiter
ON --> RUI

Sabbientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 16:31

Misschien is het handig om je topic in het subforum ruiter te plaatsen ;)
Hij staat nu onder nieuws.

(Ik heb even geTeMd)

Ik ken de laarzen zelf niet, maar moeten ze niet ingelopen worden ofzo?
Dat is namelijk over het algemeen met leren laarzen zo. (weet niet of ze van leer zijn?)

DaphneR93

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 16:32

Je kan het even tijdelijk proberen met blarenplijsters op de knellende plekken. Kan je gewoon bij de drogist halen totdat je laarzen wat minder stug zijn. Of alleen een pantykous aan wilt ook helpen soms omdat deze gladder zijn. Ik heb de laarzen ook, heb er alleen nooit last van gehad.

Janientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 19:39

Heb ik ook gehad met die laarzen, maar het was het waard! Ik heb drie weken met blarenpleisters gelopen, die doorzichtige gevallen... Ik weet niet meer van welk merk ze zijn :+ Maar daarna zitten ze heerlijk!

joekie88

Re: moutain horse thermolaarzen/blaren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-11 19:42

Oke is zal het eens uitproberen vanavond rij ik maar gewoon met me rijlaarzen want doet nu zoo zeer dat ik ze vandaag niet meer aan doe! Eerst maar eens blarenpleisters halen!!!

Zijn jou laarzen ook niet meer zo stug dan? Ik kreeg haast me voet niet in de beugels zoo stug!!

olanis

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 19:42

Heb de laarzen zelf niet.. Wel andere merk leren laarzen.
Maar leren laarzen moet je normaal echt inlopen.. En voordat ze echt lekker zitten.
Ben je zo 6 weken verder.
Denk dus dat je nog even moet volhouden!!!

joekie88

Re: moutain horse thermolaarzen/blaren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-11 19:49