maar ohneeeee niet allemaal
Het is ook de tijd waarin het zomerexceem weer begint... Voor drie van de paarden is het een helse tijd, de tijd van ongekend veel jeuk en schuren schuren schuren tot bloedens toe.. Van top tot teen ingesmeerd worden met troep dat toch niet helpt. Oh wat was ik blij met de exceemdeken, eindelijk een oplossing dat ook nog werkte! Maar helaas te vroeg gejuicht; de deken blijft niet mooi zitten. De hals van de deken schuift naar achter waardoor toch nog een deel van de manenkam onbeschermd blijft. Als de deken goed blijft zitten is het echt de oplossing voor mijn paardjes!! Ik heb al verschillende merken geprobeerd en ben nu het meest blij met de Epplejeck eigen merk exceemdeken. Is er iemand die een oplossing heeft gevonden tegen het schuiven van de deken?
Het masker wat bij de deken zit heeft een pasvorm van niks, maar die kunnen idd aan de deken worden bevestigd. Heeft iemand ervaring met die maskers?
??
.
. Ook komt er dit jaar een dazenval, weet niet of de eczeemmuggen daar ook in trappen? Maar zijn ze toch al van de vervelende vliegen verlost!