[PG] Boco staat op de hollandsche manege

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

meloveyou1

[PG] Boco staat op de hollandsche manege

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-11 22:37

Hoi,

Ik zat vroeger op de hollandsche manege en het laatste jaar had ik een erg goeie band gekregen met Boco, bruin met witte bles, vurig karakter.
Ik vraag me af, hoe het met hem gaat, of hij nog op de hollandsche manege staat en of hij uber haupt nog leeft...
Als iemand deze ontzettend lieve pony kent en mij zou kunnen vertellen hoe het nu met hem gaat en of hij alweer wat brafer is geworden zou dat super zijn :)
Alvast bedankt!
suzanne

Mioux

Re: [PG] Boco staat op de hollandsche manege

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 23:32

Als je even had gegoogled had je dit gevonden: http://www.dehollandschemanege.nl/index ... Itemid=134
Ik hoefde alleen maar de hollandse manage in te typen en hoppa. Boco staat bij de foto gallerij. Dus dan neem ik aan dat hij er nog staat, anders kan je misschien hun een mailtje sturen of even bellen?

zuske

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 16:03

Ik ken hem niet, maar ik rijd daar alleen maar de paarden. Als je me even pbt kijk ik volgende week of hij er nog staat. :D

Abiola

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 15:17

Ik was er donderdag even, en toen stond hij nog gewoon opstal. Of ie al wat minder wild is, weet ik niet.

Klis

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 21:01

Oh wat leuk, toen ik 6/7 jaar geleden daar reed, reed ik ook áltijd op Boco :j ! Had ook een tijd geleden op de site gekeken welke pony's er allemaal nog stonden, toch best veel die er toen ook al stonden!

CharlotteMae

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-11 01:38

Boco staat er voor zover ik weet nogsteeds. :)

De fotogallerij op de website is niet echt up to date. Vele paarden in de lijst staan er al niet meer.