vraag rijkleding wedstrijd

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

heudensfreak

vraag rijkleding wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-11 18:45

Hallo :)
ik hoop echt dat jullie mij kunnen helpen want kleding is echt mijn sterkste kant niet.
Dus misschien willen jullie mij even helpen door jullie mening te geven..

Ik zou graag een nieuwe tok willen kopen want die van mij is echt erg aan het verslijten.
Verschillende mensen dragen deze tok en ik ben er echt verliefd op geworden <3
Het gaat namelijk om deze:

Afbeelding
Voor de mensen die het niet zo goed zien, het gaat over de tok die Edwina Alexander draagt.
Maar denken jullie dat ie op mijn hoofd zou staan??
Zo zie ik eruit .. ik hoop dat dit een goed beeld geeft

Afbeelding

En dan.. want ik ben nog niet klaar hoor ...
Mijn animo vestje is stilaan te klein aan het worden en ik ben aan het overwegen een nieuwe vest te kopen/
Maar.. het wordt ofwel een nieuwe blauwe animo vest (zoals ik nu heb, zie foto) ofwel deze van Kingsland

Afbeelding

Willen jullie please jullie mening geven? Je zou er mij heel veel plezier mee doen!
Groetjes x

Dressuurgek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 00:42

Haha toen ik ' tok' las dacht ik even aan iets anders en toen je zei dat ie wel erg aan het slijten was, was de verwarring compleet :') :+

Affin, en cap dus. Als ik het goed zie is dat een Charles Owen cap. Persoonlijk zou ik gewoon naar de ruitersportzaak gaan en zelf beoordelen of het bij jou staat of niet, dat valt zo niet te zeggen.

Wat het jasje betreft zou ik niet weer hetzelfde jasje willen hebben als ik al heb gehad en zou zelf dus voor een ander gaan. Hou wel rekening met de kleur als je een blauw jasje neemt, neem dan ook een blauwe cap en voor zwart geldt natuurlijk hetzelfde ;)

Quidou

Re: vraag rijkleding wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 00:50

Ga naar een ruitersport winkel, doe hem op en kijk in de spiegel... :+ Hoe kan iemand dat van achter zn computer nou beoordelen...

heudensfreak

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-11 19:39

geen idee maar heb gewoon verschillende meningen nodig :)

_Christina

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 00:14

x
Laatst bijgewerkt door _Christina op 02-02-22 00:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Farfalla_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 20:40

Als ik jou was, zou ik de cap in de winkel gaan passen, anders bestel je er zo een die niet past/mooi is. Evenals de rest, kun je meteen alles in de winkel bij elkaar aantrekken, en misschien zie je wel iets wat je veel leuker vind!

Armanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-11 21:57

ik heb die cap ook, en zit echt heeeeeel fijn!!

FRANGYSEN

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 21:34

heb je dat animo jasje nog?

marleeentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 12:13

Het belangrijkste bij het kiezen van een cap (of tok) vind ik dat ie goed past en lekker zit. Dat ie dan ook nog mooi staat, dat is dan mooi meegenomen. Als ik jou was, zou ik gewoon naar de winkel gaan en een aantal caps passen. Dan weet je meteen of de cap die je graag wil hebben, ook past. En misschien kom je ook nog wel andere mooie caps tegen die ook passen.
Wat betreft het jasje, ik vind die Kingsland erg mooi, vooral door dat blauwe boord!
Succes met kiezen en kopen. Laat je weten wat het geworden is?

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 12:18

Persoonlijk denk ik dat de Charles Owen cap, zoals eerder al genoemd is, heel erg mooi zal staan bij een Kingsland jasje met een rood kraagje. Dit jasje is wat meer antraciet/zwart.

Ik kan me goed voorstellen dat je wat meningen vraagt TS, niet iedereen is een kei in het combineren van kleding, ik zelf ook niet heel goed.

EstherKlaas

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 16:36

Ga naar een ruitersport winkel, doe hem op en kijk in de spiegel... Hoe kan iemand dat van achter zn computer nou beoordelen...