Met mn andere pony spring ik L D, die pony heeft hartstikke veel talent, maar heeft 't hart er afentoe niet naar. Ze weigerde hartstikke veel. Nou heb ik de afgelopen tijden hartstikke hard getraint. Ervoor gezorgd dat ze niet bang was voor de sprongen en dat ze voor mij door t vuur wilde gaan. Want dat moet je krijgen. Ik heb van vet goede springintructeurs les gehad, en echt enorm mn best gedaan.
Dus ik ging mn parcours in van: nou, laten we please foutloos zijn. En we waren foutloos!!

Nou, er waren 2 meisjes foutloos. Een andere, en ik. En er moest nog één meisje rijden. Dus de ringmeester riep haar, maar ze kwam niet. Ze was er niet. Dus na een paar keer roepen, riep hij het andere foutloze meisje voor de barage. Dat meisje ging naar binnen. Ze groette, de jury groette terug, en ze ging springen. Tijdens haar barrage zei de jury wie het was en welke pony. Maar dat was dus de foute naam! Dat was de naam van dat laatste meisje wat dr klassieke parcours moest rijden. Dus er werd gebeld en tegen dr gezegd dat ze een fout parcours reed. En dat meisje ging de ring uit.. zei er niks van en was helemaal verbaasd. Dat had ik allemaal niet door, maar werd mij allemaal later verteld. Ik was gewoon aan t stappen in de inrijbak. Toen werd ik de bak in geroepen door de ringmeester. Dus ik ging de ring in, groette, en er werd gebeld. Dus ik rij op sprong 1 af.. door naar 2. Staat daar zomaar een man voor mn neus voor die sprong, om er een balk op te leggen!!!

Na veel gezeur van die jury, en een half uur wachten in de hitte in de ring tot dat de jury eruit was wat ze gingen doen, moest ik ook maar mn barrage gaan rijden. Ze waren dus 't parours aan t ophogen toen ik aan t springen was, maar dat mocht dus weer omlaag omdat dat andere meisje ook lager had gesprongen. Ze hadden gelukkig wel haar tijd.
Maarja, mn pony was zo in shock.. Ze sprong hindernis 1 wel. En op 2 weigerde ze al

Ik was zooo boos!!!

Sorry voor 't lange verhaal, maar ik baal echt enorm. De comunicatie was gewoon slecht! En die stomme jury lette ook niet op.. Grrrr, ik kan ze wel wat aandoen.
Hehe, ik moest 't even kwijt.