Noeri ruin

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

dijkman21

Noeri ruin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-11 02:56

Ik heb al eerder een opsoring verzocht geplaatst en toen heb ik gelukkig een foto kunnen krijgen van noeri.
Maar ik mis hem gewoon heel erg en wil gewoon erg graag meer info hebben over wat hij de laatste jaren allemaal heeft gedaan-bereikt.

Ik zal even in het kort vertellen over noeri.
Hij heet helemaal Nouryev Bav,een bruine ruin, een d-pony en kotm oorspronkelijk uit Ommen/overijssel.
Ik heb hem ingereden van jongs af aan en later werd het mijn gekochte paardje.. wegens eigen problemen kon ik hemminder verzorgen en werd noeri gestalt bij vrienden van mijn ouders.
Mijn ouders hebben hem zonder mijn weten om verkocht, waar ik natuurlijk kapot van was.
Vanaf dat moment heb ik hem nooit meer gezien en na al die jaren ( het is ong. nu 7 jaar geleden dat hij ong. werd verkocht, zonderd at ik het wist) mis ik hem nog iedere dag.
Ik heb verhalen gehoort dat noeri er niet meer is wegens ziekte.
Ergens wil ik dit niet gelovenen miss lijk ik wel een 'freak', maar als ik ook maar voor 10 procent kon vertellen hoeveel deze lieverdvoor mij betekend dan snapt iedereen vast dat het een speciale man in mijn leven was! (hij heeft mij door zware periodes heen heen geholpen en mij meer gegeven dan alleen maar een paard. We waren twee handen op een buik , hij was mijn beste maatje destijds.
Ik begrijpdat het niet meer mijn paard is en mogt hij nog leven, dat ook nooit meer zal worden,maar ik zou zo graag willen weten als hij nog leeft hoe het met hem gaat..liefst zoveel mogelijk foto's etc.

Snap dat dit allemaal heel dramatisch overkomt...maar mis mijn noeri heel erg..
En heb spijt van hoe dingen gelopen zijn.

Ik hoop dat iemand mij kan en natuurlijk wil helpen.

Alvast heeeeeel erg bedankt.

MVG. Melanie

mijn emailadres: dijkman_21@hotmail.com

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-11 12:19

Heb je misschien een foto? :) En misschien handig erbij te zetten kwa aftekingen, en leeftijd, schofthoogte?

Plus je hebt al een topic geopent met hetzelfde bericht..

Tanja

Re: Noeri ruin

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-11 22:27

Zie [OV] [PG] noeri, bruine vos, arabier
Op OV mag per zoektocht maar 1 topic geplaatst worden. Dit topic mag ten alle tijden omhoog gehaald worden ook al is het al jaren oud, dit net zo lang als de zoektocht blijft lopen. Om deze reden mag er dus maar 1 topic per zoektocht geplaatst worden, graag verder in het eerste topic, hier nu een slotje.