GEZOCHT light (v. Goodtimes)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

diktrom

GEZOCHT light (v. Goodtimes)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-11 00:09

Hallo, ik zat met een vriendin toevallig een beetje te mijmeren over het verleden, tja de leeftijd he, en toen vroegen we ons af hoe het met LIGHT zou zijn en of hij nog zou leven.

Light was een vos hengstje (ongeveer 163cm) van Goodtimes geboren in 1993. Hij is als drie jarige in eigendom van Rijneveld in de Vlist gekomen. Daar heb ik hem gereden naar de L2 dressuur. Hij was toen nog hengst en prima te rijden tussen de andere paarden. Omdat ik in 1997 voor een stage naar Canada ging werd hij verkocht. (volgens mij naar iemand in zuid holland maar dat weet ik niet zeker) Hij is als hengst verkocht. Zijn manen en staart hadden dezelfde kleur als zijn huid. Hij kon heel fijn draven maar vooral super galoperen. Hij had hele kleine oortjes die een beetje naar elkaar toe stonden en een heel klein koppie. Hij was ontzettend lief op stal en in de omgang. Ik zou het leuk vinden om iets te horen. Hierbij een paar foto's.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Peterina

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 22:17

Is hij KWPN geregistreert? Met brandmerk?
Weet je iets van zijn moeder?
Is 'Light' zijn volle naam? Er staat wel een 'Light Times' op allbreed.

diktrom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-11 20:12

Het is inderdaad een kwpn-er. Die op all breed is het niet. Hij heeft volgens mij geen brandmerk.