paspoort beschadigd door hond, nu ongeldig?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Ojajoh

paspoort beschadigd door hond, nu ongeldig?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-11 17:31

Waar ik nieuwsgierig naar ben,

Mijn hond heeft het paspoort van mijn paard te grazen genomen, de voorkant in tig stukjes :(
gelukkig zijn de overige bladzijdes wel wat aangetast (tandjes erin,puntjes eraf) maar niet verwoest

ik ga uiteraard een nieuwe aanvragen ,maar heb momenteel ook wat andere kosten en nou ben ik dus benieuwd of mijn paspoort nu ongeldig is?
ik reis praktisch nooit hoor, maar hij moet wel geeent worden over niet al te lange tijd
en als het nog geldig is,dan stel ik het financieel gezien liever even nog uit om het te vervangen

wie weet het?

Jes

Re: paspoort beschadigd door hond, nu ongeldig?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 19:26

Ik denk dat als alle gegevens van je paard nog te lezen zijn hij nog geldig is, dit veranderd echter zodra dat de bladzijde was die je hond tegrazen heeft genomen.
Voor wedstrijden zou ik zeker een nieuwe aanvragen, maar als je je paard maar af en toe vervoerd kan het nog even wachten.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-11 19:34

het is alleen de rode voorbladzijde en de plastic cover die echt in flarden liggen de rest is wel beschadig met wat gaatjes erin en hoekjes eraf maar nog prima leesbaar
paardje is nog geen 3, en wordt alleen vervoerd ivm kliniek ofzo (wat we niet hopen,dus eigenlijk niet)

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 07:21

Dan zou ik me niet al te druk maken, als alle informatie duidelijk leesbaar is, is het wel in orde.

kimmie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 07:28

Voor nu zou het niet zo'n probleem moeten zijn, maar zodra je van die andere kosten af bent, zou ik persoonlijk niet te lang ermee gaan wachten.

Ik had namelijk altijd begrepen dat wanneer je paspoort beschadigt is, deze ongeldig.
(Net als wanneer je rijbewijs is gescheurd op de vouwrand)

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-11 10:45

kimmie88 schreef:
Voor nu zou het niet zo'n probleem moeten zijn, maar zodra je van die andere kosten af bent, zou ik persoonlijk niet te lang ermee gaan wachten.

nee dit was ook wel mijn intentie, maar ik kan elke pegel nu voor betere dingen gebruiken, er staat een verhuizing voor m'n deur over 4 weken :=