Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
felicity schreef:Maar wat dan als een wedstrijd word afgelast en word verplaats naar een week erop.
Dan kan de datum van starten op je startcoupons niet meer veranderd worden.

Sabertje schreef:Ik heb als secretariaat ook vaak lege coupons ontvangen en dan ook nog eens zonder mailtje dat ze opgestuurd zijn en in welke klasse ze willen starten. Erg vervelend want deze mensen gaan wel klagen als ze niet op de startlijst staan, maar je kunt ze slechts in iedere klasse indelen. Heb vorig jaar al regelmatig aan de telefoon gehangen met diverse ruiters, terwijl dit eigenlijk niet mijn taak is.
Dus ook voor het secretariaat is het fijn om in ieder geval te weten welke klasse iemand start.
Probeer voor een volgende keer dit eerst eens bij je vereniging na te vragen. (ik verwijt je niets), maar scheelt weer een hoop ellende.
Wij hebben een meerdaags concours en sommigen zetten alleen de klasse erop. Als die klasse dan op beide dagen verreden wordt delen wij ze in naar wat ons het best uitkomt. En soms krijg je dan inderdaad boze telefoontjes/mails. Onbegrijpelijk 
En ookal staat het wel in de mail, dan moet degene die het secretariaat doet eerst bij elke coupon de mail opzoekn... Kleine moeite groot gemak 
xxBrittxx schreef:hallo allemaal,
ik wil graag wedstrijden gaan rijden over een tijdje ik weet alleen niet hoe ik het allemaal moet doen,
moet ik dan een wedstrijdkaart bestellen over het internet ? zoja waar (site)?
kan ik met die wedstrijdkaart dan overal een wedstrijd rijden in de buurt van Maasland?
als je zo een wedstrijdkaart heb gekocht kan je dan gelijk beginnen met rijden of moet je egt begin van het jaar beginnen?
alvast bedankt!
jori_X schreef:xxBrittxx schreef:hallo allemaal,
ik wil graag wedstrijden gaan rijden over een tijdje ik weet alleen niet hoe ik het allemaal moet doen,
moet ik dan een wedstrijdkaart bestellen over het internet ? zoja waar (site)?
kan ik met die wedstrijdkaart dan overal een wedstrijd rijden in de buurt van Maasland?
als je zo een wedstrijdkaart heb gekocht kan je dan gelijk beginnen met rijden of moet je egt begin van het jaar beginnen?
alvast bedankt!
Je kan via http://www.knhs.nl een startkaart aanvragen. Dan mag op alle concours in NL starten. Bij het aanvragen kan je kiezen voor dressuur of springcoupons. Als je je startkaart & coupons ontvangen hebt mag je starten
Zooist schreef:Startkaart krijg je thuisgestuurd. Moet je je handtekening opzetten en altijd meenemen, net als je paspoort van je paard.
De startcoupons stuur je in. Je vult erop in welke datum, welke plaats en welke klasse je wilt starten.
Succes!
Edit: paard en sport komt elke maand uit.
felicity schreef:Dan doe ik het fout.
Ik vul op mijn startcoupons die ik opstuur nooit wat in.
Mijn naam en paard staan al genoteerd.