ik heb een bodyprotector aangeschaft van kavalkade. deze zat in de winkel fijn, en sloot goed aan. maar toen ik ermee op mijn paard ging zitten zat hij niet fijn bij de schouders, in de winkel is mij wel verteld dat hij nog enigsinds naar je lichaam gaat vormen en ik heb hem een beetje 'bijgebogen' dan dan zit hij al ietsje beter. het is dus zegmaar zo dat ik bovenop mijn schouders nog 5cm over heb en daardoor dat ding in mijn nek knelt met bewegingen. dus nu is mijn vraag, gaat dit vanzelf beter zitten en hoe zat de bp bij jullie in het begin. of iemand tips om hem voorzichtig te 'buigen'
ik had een bp van rothney powel voor de eventing die zat idd net als bij jou goed als ik op de grond stond, maar als ik op mijn paard ging kwam ie omhoog omdat de achterkant net te lang is. ik heb toen aan de achterkant een randje af gehaald en toen zat ie prima ook heb ik hem iets losser gedaan. maar vind het zoiezo geen prettig gevoel zoon ding .
Nista_EH
Geplaatst: 31-01-11 20:18
Die van mij zat eerst ook voor geen meter, maar hij moet idd eerst een beetje vorm krijgen Ook is het vooral erg wennen hoor!!
Marthaaa
Geplaatst: 31-01-11 20:50
Het is gewoon heel erg wennen Heb je eigenlijk wel de goede maat genomen ? Want het klinkt alsof hij veels te groot is (kan aan mij liggen ) Heb je ook andere maten in de winkel gepast ? Hoe zaten die ?
Zoals je het schrijft, lijkt hij gewoon te groot. Hebben ze je geholpen met passen? Als je eraan moet gaan knippen past hij gewoon niet en is het ook niet verwonderlijk dat hij niet fijn zit.
hij zit bij de buik enzo wel goed, maar bij de schouders niet. maar die flap daar bij je kont komt ook steeds tegen het zadel. ik heb in de winkel wel meerdere gepast en deze zat het beste vond ik, ze hebben mij ook geholpen met passen ja . ik probeer het gewoon nog een weekje aan en anders ga ik er mee terug, dat kan nog wel. ik ga er niet aan knippen, dan kan ik er niet meer mee terug, dan neem ik wel een andere. in ieder geval bedankt!
Als ze je geholpen hebben zou ik nog sneller teruggaan.. Kom zeg, een niet passende bp kan nog onveiliger zijn dan geen bp, ik vind dat zo slecht van zo'n bedrijf. (en daarmee krijg je dus veel mensen er zo negatief over zijn).
Kan je er 1 aanraden en dat is de how's, als je de juiste maat weet loont internetshoppen, en er zijn goedkopere lookalikes op de markt.
bedankt! ik ga er morgen mee terug. hij doet gewoon pijn in mijn nek en dat lijkt dus totaal niet de bedoeling. ik ga even op internet kijken naar die how's.