Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Embe schreef:Er is een apparaatje voor te koop: werkt met water en een 'infraroodoog'. Aan de ene kant van de stal staat de 'zender' van de infrarode straal, aan de andere kant de ontvanger (dus de lichtstraal gaat langs de boxdeur) als de infrarode straal doorbroken wordt (door het schoppen tegen de deur) spuit het apparaat een waterstraal.
anneliesdj schreef:Embe schreef:Er is een apparaatje voor te koop: werkt met water en een 'infraroodoog'. Aan de ene kant van de stal staat de 'zender' van de infrarode straal, aan de andere kant de ontvanger (dus de lichtstraal gaat langs de boxdeur) als de infrarode straal doorbroken wordt (door het schoppen tegen de deur) spuit het apparaat een waterstraal.
![]()
Dan krijgt het paard ook een waterstaal als hij zich gewoon omdraait en net met z'n billen de straal doorbreekt of als hij zijn hoofd over de bovendeur steekt of ...
Lijkt me niet erg paardvriendelijk.
anneliesdj schreef:Als het hem pijn doet zal hij normaal gesproken wel stoppen hoor.
Het water op zich vind ik geen gek idee maar dan zou ik het liever doen met zo'n waterpistool zoals je noemt.

Embe schreef:anneliesdj schreef:Als het hem pijn doet zal hij normaal gesproken wel stoppen hoor.
Het water op zich vind ik geen gek idee maar dan zou ik het liever doen met zo'n waterpistool zoals je noemt.
Als het hem pijn doet heeft hij waarschijnlijk al een blessure... die voorkom ik liever, stukken paardvriendelijker!