Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
biancavos schreef:mag iemand mij vertellen waar in het reglement van de knhs staat dat een wit dekje verplicht is..
wat niet in het reglement staat is niet verplicht..
bijna iedereen denkt dat het verplicht is, maar dat is het dus echt niet
biancavos schreef:dat is dus het 'probleem' iedereen denkt dat het verplicht is, dus rijd bijna iedereen ook met een wit dekje..
biancavos schreef:maar bij schimmels vind ik een wit dekje juist niet netjes staan, en toch zijn er genoeg die er wel mee rijden omdat ze denken dat het verplicht is.
.
Anders had ik zelf van de week eens gebeld, kon het ook al nergens duidelijk vinden...
Erg jammer. XNeLLeKe schreef:Bij de meeste officiële dressuur wedstrijden is het volgens mij nog gewoon verplicht met een wit dekje te rijden. Met on- officiële dressuur wedstrijden maakt het nagenoeg eigenlijk niet uit. Met springen maakt het niet uit. Ik was laatst met een vriend naar een spring toernoei in de Mortel. Daar mocht hij gewoon aan de start verschijnen met een groen dekje. Hij werd nog derde ook; officieel.