help paardenstartkaart

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

loontjjeee

help paardenstartkaart

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-11 22:17

hoi allemaal,

Ik moet dit jaar bij tussen de paarden starten. Ik heb me ponystartkaart afgemeld en een paardenstart aangevraagd. Ik heb hem nu in huis. Maar ik weet niet of ze het goed gedaan hebben. Want bij catogorie staat wel pony, ze is idd maar 1.45. Mijn vraag is dus of dit goed is? En hoe je verder kan zien dat het een paardenstartkaart is?

hoop dat iemand mij dat kan vertellen

Arielle_

Re: help paardenstartkaart

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-11 23:52

Pfoe, dat is een hele goede vraag inderdaad!
Kun je het niet toevallig via 'mijn KNHS' bekijken? Anders zou ik zeggen bel even voor de zekerheid of ze 't wel goed gedaan hebben?

Sharonaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 15:10

Bij mij staat er op mijn knhs gewoon paard, en verder weer rijpony, en er staat 1.47 want daar begit de E-pony. bij mij gaat het gewoon altijd goed, dus neem aan dat het zo goed is, heb mijn startkaart zo niet bij de hand, dus kan alleen vertellen wat er bij mijn knhs staat.

Sabine

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 15:15

Op mijn paardenstartkaart staat idd ook categorie 'pony', aangezien die van mij maar 1.47 is klopt dat ook wel :+ Staat er op je startcoupons wel 'paard' bovenaan waar je aan moet geven wat voor startcoupon het is? (Dressuur/SGW)? En op MijnKNHS, staat daar ook 'paard' bij je startkaart? Dan denk ik dat het wel goed zit. Ik heb me er ook over verbaasd maar heb maar besloten dat het wel klopt wat er staat, het is namelijk ook een pony, maar met een paardenstartkaart :Y)

loontjjeee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-11 15:34

coupons heb ik nu niet bijdehand maar er staat nog wel omdat ik eerst bij de pony's gereden heb de stand van de pony's maar geen paard ofzo nog. ik zal als ik thuis ben wel even kijken! bedankt in ieder geval!