[EG] Nrps vos Jolanda v. S.Marnix uit 1991

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Navanja

[EG] Nrps vos Jolanda v. S.Marnix uit 1991

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-11 14:25

Ik ben opzoek naar de oude eigenaren van Jolanda, Ze is nu tien jaar bij mij, maar ik zou toch graag meer van haar willen weten.

Ik heb haar in 2001 gekocht van L. van Brederode uit Kalverdijk, hij heeft drafpaarden, en koersde toen ook nog. Ze hebben Jolanda een korte tijd gehad.

In die tijd is Jolanda verkocht geweest naar een meisje daar in de buurt, maar wegens omstandigheden(?) terug gebracht.

Ze is volgens de papieren gefokt in Heerhugowaard, bij de Gebr.van Breugel. Ze heeft een zusje, Flair z (geloof ik) Die ook daar gefokt is, zij is inmiddels overleden.
Haar moeder is op papier Bronski, haar vader S.Marnix. En ze staat als 1.45 in haar paspoort.

Jolanda is 1.48, heeft een rond postuur, dikke kont, weke rug en lange nek.

Haar karakter is ontzettend lief, hier bij mij, maar met een fikse gebruiksaanwijzing.

Ze heeft twee witte vlekken onder haar buik, hoge witte benen, en een grote bles. Ze heeft links achter in haar koot een groot litteken.

Afbeelding

Hier zie je goed haar witte benen, bles en een deel van haar witte vlek. De vlek bevind zich links onder.
Afbeelding

Afbeelding

Toen ik haar kocht, was ze enorm dik.

Ik hoop dat iemand iets over haar weet, of haar heeft gekend.

Navanja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-11 11:42

Schopperderschoppp