wie weet er bijv. een leuke camping of iets met leuke huisjes en een manege ofzow in een bosrijke omgeving in zuid-holland waar je je eigen pony mee naartoe kunt nemen?
Als je het niet erg vind om iets verder door te rijden naar Z-O Brabant, is ons vakantiehuis misschien wel iets voor je. Volop uitrijmogelijkheden en stalling en weidegang aan huis. Voor meer informatie www.peelhoven.nl
_symp_
Geplaatst door de TopicStarter: 29-01-11 14:30
dankje dan ga ik even kijken
Tinka
Geplaatst: 29-01-11 22:54
Wij hebben een vakantiehuisje te huur in Herkingen, mee brengen eigen pony is geen probleem. Je kan heel goed in de polder rijden, ook zijn er een aantal bosjes in de buurt.
westernChik
Geplaatst: 30-01-11 17:01
haha mischien wel een idee voor mij
Tinka schreef:
Wij hebben een vakantiehuisje te huur in Herkingen, mee brengen eigen pony is geen probleem. Je kan heel goed in de polder rijden, ook zijn er een aantal bosjes in de buurt.
mammaslamma
Geplaatst: 30-01-11 18:56
Hier in Burgh-Haamstede, zit je zo op het strand en heb je ook een leuk bos(je) Je mag hier het hele jaar het strand op, mag ook niet overal, er is een hele grote keus aan vacantiehuisjes, camping etc.
Je paard kun je tegenwoordig mooi stallen bij www.paardenhotelburgh.nl , er zit een mini camping bij, dus een tentje of caravan mee en je zit op het mooiste stukje Zeeland..
Ingrid_V
Geplaatst: 26-02-11 12:45
Ik zou inderdaad ook bij Burgh Haamstede gaan kijken. Combinatie van strand en bos Boswachterij Westerschouwen heeft mooie ruiterpaden langs een gebied met ''wilde'' shetlanders.