tips??

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

ellen98

tips??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-11 21:12

heeyy bokkers,,

ik ga in maart op wedstrijd de eerste keer dus gwn een B proef .. en ik vroeg me af of jullie nog tips hebben .. of manieren waarop ik mezelf en mijn pony goed kan voorbereiden??

Xxx

Collie2008

Re: tips??

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 21:17

Lekker oefenen de komende tijd en niet mee gaan doen voor het winnen, maar er een leuke dag van maken

cliché maar da's het enige dat ik je mee kan geven :)

M_Vainqueur

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 21:21

Colway schreef:
Lekker oefenen de komende tijd en niet mee gaan doen voor het winnen, maar er een leuke dag van maken

cliché maar da's het enige dat ik je mee kan geven :)

Mee eens!
Dat is ook de bedoeling van wedstrijden. Van te voren lekker tutten en doen, oefenen met rijden vlechten voorbereiden enzovoorts.
Op de dag zelf, neem de hele dag ervoor en genieten maar! Als je écht plezier maakt op een wedstrijd blijft het veel leuker(of de punten of prijzen mee of tegen zitten maakt dan niet meer uit)

BlackShadowZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 21:21

Idd wat Colway ook zegt :)
En even voor tijdens het rijden een kleine tip;
Stel nu, je moet een keertje je zweep overpakken, doe dit dan net in de hoek waar de jury je net niet kan zien, als je paard dan even zijn hoofd in de lucht doet kun je hem weer terugpakken zonder dat de jury het gezien heeft ;)

succes!

ellen98

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-11 00:47

bedankt allemaaal .. ivm het oefenen van vlechten enzo dat hoeft bij mij niet want mijn pony heeft appaloosa bloed en ,, ze heeft niet echt manen of een staart waarmee ik kan vlechten ;)

Xxx

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-11 01:20

Via de zoekfunctie zijn er over dit onderwerp veel tips te vinden.
Daarom hier een slotje.