ik heb een dringende vraag, en op de site van de knhs wordt ik er niet echt wijzer van..
ik heb nou vanaf december een nieuw paard, hij heeft nog nooit wedstrijd gelopen en geen ervaring dus waren we van plan gewoon eerst in de B te starten
in januari hebben we onze eerste (B) wedstrijd gehad met 191 en 186 punten, en hij was heel braaf en deed het super goed. (op wat schoonheidsfoutjes na dan
)in training zit de middengalop en het wijken er al voldoende op voor een L1 proef.
het liefst zou ik op een wedstrijd die ik al in de planning heb staan (26 februari) daarom al L1 starten!
nou is het ook zo dat wij gaan verhuizen in juli naar het buitenland, dus wil ik hier in Nederland nog zo ver mogelijk komen met dit paard en veel ervaringen op doen!
dus nou is mijn vraag, zou ik met dit paard al L1 mogen starten ookal heb ik nog geen 10 winstpunten?
ik ben met mijn vorige pony M1+5 geworden!
dan is ook mijn volgende vraag, of ik dan in de klasses L1 en L2 ook versneld mag promoveren, of moet je dan met 2 paarden in die klasse hebben gereden?
heel erg bedankt alvast! en sorry als hier al een soortgelijk topic over was, ik kon het niet vinden!