1 proef per jury starten vanaf 1 april

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Petersburg

1 proef per jury starten vanaf 1 april

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-11 22:36

Ik hoor in de wandelgangen dat je geen 2 proeven meer mag starten bij dezelfde jury, in het binnenseizoen.

Dus dat betekend voor de gene die 1 binnenbak hebben, dat je maar 1 proef kan starten.. omdat een jurylid geen 2 proeven meer zou mogen juryeren.

Klopt dit????

marjolein_el

Re: 1 proef per jury starten vanaf 1 april

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 22:38

Lijkt me heel vreemd?

En ik zou het echt onwijs balen vinden!

Nibbit

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 22:39

Staat me iets van bij dat dat officieel al niet mocht.

Mar weet niet precies hoe het zit, ik volg dit topic even

Twinny32

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 22:40

lijk me vreemd dat het niet mag komt allen weinig voor in iedergeval bij ons in de buurt

marjolein_el

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 22:46

Ik rij in het indoorseizoen eigenlijk alleen maar met 1 jury. Daar is maar 1 bak, en dan heb ik meestal gewoon dezelfde.

0000

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 22:57

Ik heb er nog niets van gehoord, als het per april ingaat is het meestal nu al wel bekend hoor..

Ik zou het ook erg jammer vinden, ik vind het juist weleens leuk om bij één jury twee proeven te starten...bv afgelopen weekend, had ik zelf over de tweede proef een beter gevoel en werd dat in de punten ook beloond. Daarnaast vind ik dat je soms beter commentaar krijgt, jury ziet je paard immers ook langer lopen, sommige jury's gaan daar heel fijn mee om door echt algemeen wat punten te noemen waaraan je kan werken, heel fijn vind ik.

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 23:20

In de reglementen staat er wel iets over geschreven, dat het niet wenselijk is, maar wordt toegestaan als er geen andere mogelijkheden zijn. Ik heb het 1 keer meegemaakt toen ik meeging schrijven bij een jurylid, was een selectiewedstrijd met twee proeven die beiden meetelden. Er werd in groepjes van 3 gestart en de jury's wisselden. Er zijn ook organisaties die eerst iedereen de eerste proef laten rijden en dan de tweede, is niet ideaal voor de deelnemers. Aan beide keuzes kleven nadelen...

*edit: als zoiets ingevoerd zou worden, zou het al lang bekend zijn.

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 23:37

Ik heb het ook van een vereniging gehoord, toen ik gevraagd werd om te jureren in april a.s.
Ze hadden het over een proef? Nou, volgens mij is die proef allang geweest en bleek toen al dat het niet werkte. Ik ga echt niet de hele tijd wisselen in een juryhokje en 2 x zo lang bezig zijn. Lijkt me ook een dure hobby voor verenigingen. Ik heb er in het reglement ook nog niets over gelezen.

Ziolette

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-11 09:27