[PG] Honswijk Firefly E (nu 2,5 jaar?)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

chicominora

[PG] Honswijk Firefly E (nu 2,5 jaar?)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-11 20:30

Hoihoi,

Vroeger had ik een new forest verzorgpony (Crack e la luna) en dat was een fokmerrie.
Nu ken ik Crack zelf nog steeds, maar het 1e veulen dat ze heeft gekregen toen ik er was is hetzelfde jaar verkocht, en ik zou graag willen weten wat er met hem gebeurd is.
Het is 100 % New Forest, is op de veulenkeuring geweest (is toen laatst geworden..). Hij was toen der tijd heel mak en liet alles toe (had hem op nog geen 6 maanden een deken opgelegd, voor uitproberen, gaf er niks om en liep zo verder over het terrein.) Ookal was hij op de keuring helemaal gek geworden en wilde hij zijn draf niet laten zien. Vandaar dat hij laatste werd waarschijnlijk.
Schofthoogte weet ik dus niet, aangezien hij al zo snel mogelijk verkocht is. Hoorde toen dat hij eerst naar duitsland zou gaan en op zijn 2e naar België. Het was een hengst en de eigenaren wilde hem ook een hengst houden. Hij heette Honswijks Firefly E. Ik neem aan dat deze naam gebleven is aangezien 'honswijk's' een stalnaam is van de fokkers. Zijn vader's naam heb ik ooit geweten, maar ben het vergeten op te slaan en dus jammer genoeg niet meer hier. De naam van zijn 'opa' of tewel de vader van zijn moeder is Molenaars Golden King. Ik zal nog even wat duidelijke foto's van hem zoeken.

toen der tijd was ik nog geen fotoexper, dus verwacht niet teveel. :P
Voordat hij de keuring inging:
Afbeelding

In actie toen hij schrok van zo'n doosje die ze gebruiken om de pony in draf te krijgen.. :P
Afbeelding

Poseren voor de jury:
http://i54.tinypic.com/j79215.jpg

Als iemand hem herkend? Ik wil graag informatie over hem.
Ik wil er wel even bij vermelden dat ik hem niet wil overkopen of iets, als hij in nederland gestald is zou ik hem graag een keer willen opzoeken, maar dit hoeft niet. Alleen informatie vind ik al geweldig, aangezien dit mijn 1e verzorgveulen was.
Als het goed is komt hij uit 2008, dus zou hij dit jaar 3 jaar moeten worden.

ik hoor graag van jullie!

groetjes anoek
Laatst bijgewerkt door Tanja op 27-01-11 18:05, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: Max. 2 foto's toegestaan.

Mioux

Re: Honswijk Firefly E (nu 2,5 jaar?)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 20:42

Heb je het new forest forum al geprobeerd?