Ik wil dit jaar voor het eerst met mijn paard richting het strand!
Maar welk seizoen mag je met het paard op het strand? Het gaat over strand bij Rockanje. Of een ander strand daar in de buurt. Als er mensen uit die buurt komen, waar kun je dan het beste het strand op?
Alvast bedankt!
1234
Geplaatst: 26-01-11 19:26
vaak mag je tussen begin mei en begin oktober niet op het strand tussen 7 uur sochtends en 7 uur savonds Daarvoor dus wel!!
Laatst bijgewerkt door 1234 op 26-01-11 19:31, in het totaal 1 keer bewerkt
Marije_jiplover
Geplaatst: 26-01-11 19:29
Als je in Rockanje het strand opgaat via het ruiterpad (en dus niet via de badstrandopgang) en op het strand rechtsaf slaat richting Oostvoorne, mag je het hele jaar onbeperkt het strand op. Je hebt er wel een vergunning of een dagkaart voor nodig.
Je kunt het ruiterpad op als je parkeert bij het Tweede Slag. Daar moet je in de zomer wel betalen.
Je kunt ook bij Oostvoorne parkeren, daar is het volgens mij gratis. Dan kun je het strand afrijden tot aan het begin van het badstrand Rockanje.
Poeh, nee, dat weet ik niet, toen ik er nog woonde hadden we gewoon een jaarvergunning. Ik geloof dat je ze bij de VVV kunt kopen, misschien moet je die even bellen?
HouVanUtopia
Geplaatst door de TopicStarter: 03-03-11 16:13
Welke periode raden jullie aan om naar het strand te gaan in Rockanje? Dat het niet echt super druk is met mensen??
Wij reden altijd de hele zomer door op het strand. Je mag het echte badstrand niet op na een bepaalde periode, maar dat wil je dan ook niet. Als je richting Oostvoorne rijdt, is het na een meter of 100 bijna altijd wel rustig. Ik heb er in elk geval heel veel gereden, ook in juni, juli en augustus.
PeterK
Geplaatst: 17-03-11 11:49
In Renesse en Burgh-Haamstede mag je buiten een paar kleine stukken het hele jaar door op het strand rijden. Op de drukke stukken mag je tussen 15 mei en 15 september niet tussen 10 en 19 uur. hier een kartje van het strand: http://www.paardenhotelburgh.nl/vakantie/omgeving/