rijbroek draait weg

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

xJess

rijbroek draait weg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-11 20:42

hoi allemaal,
ik heb ongeveer een half jaar geleden een rijbroek bij Divoza gekocht, van hun eigen merk (mondoni uit mn hoofd) toen ik hem in de winkel paste zat hij gewoon goed. Maar na een beetje lopen en een keertje rijden word hij toch groter (is meestal zo) maar nu is het dus zo dat er een leren zitvlak opzit. Maar bij de knieen draait het helemaal weg als ik op het paard zit. Dus ik heb dan bijna geen kniestukken meer, waardoor die broek natuurlijk heel erg gaat slijten. Dus nu zit er al een klein gaatje in. Maar nu heb ik er nog 1 liggen (nog nooit gebruikt met kaartjes enz eraan) kan ik die denken jullie nog terug brengen? En kan ik hier iets aan doen, ik heb ookal geprobeert hem naar boven te schuiven en dan mijn sokken en laarzen erover. Maar het helpt niet, zodra ik op me paard zit draait dat leer helemaal weg. Maarja ik vind het wel een beetje zonde want ik gebruik die broek nog geen half jaar en zo goedkoop was het niet :o

Tikoes

Re: rijbroek draait weg

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 01:33

Denk het niet want is al een half jaar geleden, maar je kan het altijd proberen.Zeg gewoon dat je geen bon meer hebt en probeer hem anders te ruilen voor een maatje kleiner. Succes.

fauve1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 15:36

divoza registreerd alles in de pc, dus als je je klantenkaart mee hebt kunnen ze zo opzoeken wanneer je hem gekocht hebt
leg je klacht uit en dan kun je altijd proberen er een andere rijbroek voor terug te krijgen! ga ook even klagen over die andere, en wat je ook doet: vriendelijk blijven!!, dat helpt ook al enorm!!
ik rij altijd zonder leren stukken in de broek, vind het veel beter rijden en ik heb dan ook nooit last van vreemde slijtplekken daar.

mazarmalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 19:59

Oejj dat is zonde, Ik zal het gewoon proberen en misschien mag je hem wel ruilen voor iets anders ofzo!! SUCCES

Priszz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 20:54

Je kan misschien naar hun zelf toe gaan als dat een optie is of ze opbellen en het probleem uitleggen. ;)

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 20:55

Bij mij gaan ze ook altijd draaien, niet extreem.
Maar skinnyjeans draaien bij mij ook altijd :')

hopelijk kan je er mee terug :)

xJess

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-11 21:50

Bedankt allemaal, ik ga het zeker proberen of ik ermee terug kan :)

Petrax

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-11 23:53

Ik heb pas ook een modoni rijbroek gekocht bij divoza met zo'n fluwele zitvlak achter...
Hij loopt bij mij maar een klein beetje uit, en heb verder niet problemen ermee, hij zit lekker en draait niet weg

xJess

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-11 16:21

Petrax schreef:
Ik heb pas ook een modoni rijbroek gekocht bij divoza met zo'n fluwele zitvlak achter...
Hij loopt bij mij maar een klein beetje uit, en heb verder niet problemen ermee, hij zit lekker en draait niet weg

oh okee vreemd, misschien is het dan gewoon een foutje, of het komt toch omdat hij wat te groot is.