[PG] Haflinger merrie Lonneke

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Tmara

[PG] Haflinger merrie Lonneke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-11 00:23

Hallo bokkers :wave:

Na een tijdje mijn zoektocht stil te hebben gelegd, ga ik nu dan toch weer verder met het opspeuren van de moeder van mijn pony !

Ik ben dus op zoek naar een haflinger merrie, die destijds de naam Lonneke had (of dit haar officiele naam is, weet ik niet).
Ze stond op stal 't Prinsenhof in Ammerzoden (nu stal Frontera), hier hebben ze Lonneke gekocht in 2000 of 2001 bij een manege in Andel die toen ophield te bestaan. Ze hebben Lonneke in 2005 of 2006 verkocht aan een pension klant die haar later in pension heeft gezet op Manege de Groote Wielen in Rosmalen, maar die heeft Lonneke daarna ook weer verkocht.
Voor zover ik weet, heeft Lonneke daar ook 3 (?) nakomelingen gehad, allemaal van een tinker hengst, Matcho van 't Prinsenhof. 'Mijn' Roann is uit 2004 en zijn volle broertje Diablo uit 2005, als het goed is hebben ze ook nog een volle zus/broer, geboren in maart 2003 !

Dit is de enigste foto die ik tot dusverre heb van Lonneke
Afbeelding

Ik hoop dat iemand haar herkent, en me iets verder kan helpen met mijn zoektocht !

elinedeau95

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-11 21:02

ik kan alleen zeggen dat ik lonneke ken van lizzy die toen op manege de groote wielen heeft gestaan.
toen was ze verkocht en weet ik niet wat er is mee gebeurt.
sorry, veel succes met zoeken!

Tmara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-11 21:04

Dat is iig weer een stap in de goede richting ! +:)+
Weet je misschien of 'Lizzy' ook een bokker is, of bv hyves heeft ?