[EG] Palominokleurige Welsh pony Bronko.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

willemlover

[EG] Palominokleurige Welsh pony Bronko.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-11 00:00

Hoi!

Ik ben op zoek naar de vorige eigenaar(en) van mijn bijna 24 jaar oude Welsh pony. Het is een merrie.
Ze is geboren op 27-05-87. En is palominokleurig. Ze is ongeveer 1.30 hoog. En heeft de afgelopen jaren volgens mij rondom Deventer gestaan.
Ik ben heel benieuwd naar foto's van Bronko hoe ze dr eerder uitzag. En naar haar prestaties in haar jongere jaren.

Als iemand iets over haar weet wil diegene dan contact met mij opnemen?

Groetjes Jasmijn

Hier een aantal foto's:
Afbeelding

Afbeelding

Priszz

Re: [EG] Palominokleurige Welsh pony Bronko.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 01:00

Leuke pony is het, helaas heb ik geen informatie over der.. Je weet ook niks van de vorige eigenaren ? [van wie je haar gekocht hebt ]

willemlover

Re: [EG] Palominokleurige Welsh pony Bronko.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-11 01:02

Dankje! :)
Nee deze mensen hebben haar 3 weken gehad en daarna aan ons verkocht, ze mag nu bij ons van haar oude dag genieten :)

Esther_V78

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-11 21:33

Hoi Jasmijn,

Ik ben de oude eigenaar van Bronko. Ik heb haar alles geleerd, vanaf dat ze een half jaar oud was. Ik wil je laten weten dat ik heel erg gek met haar was/ben. Ik heb haar alleen weggeven omdat ik wist dat ze bij jullie een mooie oude dag zou krijgen en dat ik helaas die mogelijkheid niet meer had.
Ik zou je graag willen ontmoeten en natuurlijk Bronko willen zien. Ik heb ook nog wel meer info als je die graag wilt hebben. Mail mij maar.

groetjes Esther