Zo snel niet, maar zal eens voor je rondkijken op internet. Al is je budget wel vrij laag vrees ik voor een geheel georganiseerde toch incl. huurpaard.
Je hebt Stal t Reelaer, maar daar moet je ruime ervaring hebben met buitenrijden en ligt €100 boven jouw budget. Je hebt Equixantos, maar daar moet je minimaal 18 zijn.
Wil je echt een trektocht? Anders kan ik je ook een lidmaatschap van de NVVR aanraden. Die organiseren regelmatig weekenden voor jouw budget. Zo ook bijv. met Pasen. Dan heb je een thema-weekend of rijweekend en in de zomer ook een trektocht.
Zou zelf zeggen Stal 't Reelaer.. Wel wat duurder, maar zeker waar voor je geld. En misschien hebben ze nog de korting lopen? dat je 50 euro korting kan krijgen. Alleen weet ik dat niet zeker. 200 euro voor een Kamp is niet veel, tegenwoordig ben je altijd duur uit. Zal als ik jou was toch eens een kijkje nemen op www.reelaer.nl en voor vragen mag je me altijd Pb'en.
ikke
Geplaatst: 24-01-11 21:51
Wellicht kun je een paar dagen aansluiten op de Joyride? http://www.dewegvanhetpaard.nl/index.php/agenda Mogelijk ben je daarna voor de rest van je leven "verpest" maar of dat zo erg is............
De Zingende Huifkar misschien? In Drenthe dacht ik.
blondedesi
Geplaatst door de TopicStarter: 31-01-11 18:44
Kan wel misschien maar zoals ik zei ga ik voor 150 euro op ponykamp waar ik rijd lekker goedkoop leuk en leerzaam. Maar toch bedankt voor je reacties Gr.
Reeenwissel
Geplaatst: 02-02-11 16:42
.PaardenWeekend Drenthe
Paardentrektochten 15 t/m 17 april 2011
Het voorjaar komt dichterbij. Heeft u ook zin om er met uw paard op uit te trekken? Paardenprovincie.nl maakt het mogelijk. Wij zorgen voor uitgezette routes langs de mooiste plekjes en brengen uw bagage naar het volgende adres. ’s Ochtends staat het ontbijt voor u klaar en voor onderweg krijgt u een lunchpakket mee. Ook uw paard wordt goed verzorgd. Wilt u de routes volgen met een kaart of gaat u liever op stap met een GPS-apparaat? In het zadel of mennend? Individueel of met een groep? Het kan allemaal!
Als u deelneemt aan een van onze ruiter- en mentochten maakt u kennis met Drenthe als paardenprovincie bij uitstek. De routes variëren van 25 tot 35 km. Die kunt u in uw eigen tempo rijden. U komt door bossen, over heidevelden, langs vennen en soms door verstilde dorpjes. Natuur en cultuur gaan hand in hand in Drenthe. Ervaar het zelf!
Basispakket € 190,- • Twee overnachtingen op verschillende locaties • Twee keer ontbijt • Twee keer lunchpakket • Twee keer vervoer van uw bagage • Routekaart • Weidegang voor uw paard
Optioneel • Stalhuur per nacht € 10,- • GPS-apparaat huur € 30,- € 100,- borg • Diner • Verlenging van het basispakket • Huur paard twee dagen € 100,-, inclusief begeleiding Een paard huren is mogelijk bij Les Chevaux en Knollegruun
Meer informatie en boeken? Neem contact op met een van de deelnemende bedrijven. Zij informeren u graag over de mogelijkheden. Tot ziens in Drenthe!