HH gaiters, meningen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

LoveLoes

HH gaiters, meningen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-11 20:36

Hee,

Ik zit er om te denken om deze chaps te kopen(HH gaiters, zie foto onder). Ik heb al echte goede chaps waar ik mee kan rijden en die ook van goede kwaliteit zijn. Nu wil ik graag deze van HH kopen om gewoon erbij te hebben als ik mijn andere chaps op stal laat liggen enz. Dus gewoon als extra chaps. Nu was mijn vraag heeft iemand deze en hoe bevallen ze, en dan bedoel ik dus voor deze prijs en hoe hoog zijn ze? Ik wil graag hoge chaps echt die tot mijn knie zitten. Er staan op de meeste sites wel bij hoe hoog ze zijn, maar hoe moet ik dit meten? Bijvoorbeeld moet ik met de 'hoogte' het elastiek gedeelte mee meten of gaat het puur om alleen de hoogte van de chap. Eventueel andere goedkope chaps, met dressuurboog mogen ook worden aangeboden.
Afbeelding

Groetjes,
Laatst bijgewerkt door LoveLoes op 23-01-11 20:44, in het totaal 1 keer bewerkt

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-11 20:37

Ik heb ze ook, en heb korte beentjes ;) Ze zijn wel fijn en chique maar kraken als een gek dus niet zo heel charmant :o

Chann_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-11 20:40

ik heb ze eens gepast bij divoza en vond ze echt voor geen meter zitten. bij de voet veel te ruim nee die werden het voor mij niet. vond ze er ook erg nep en goedkoop uitzien :o
ik ben uitgekomen op de leren chaps van mondoni. 50 euro geloof ik dus ook geen dure voor erbij iig. deze zijn wel van dat buigbare leer zegmaar. dus zonder dressuurboog. http://divoza.com/shop/a.visit/4d3c777c ... a8c06406dc dezen dus ;)

LoveLoes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-11 20:41

StillAngel schreef:
Ik heb ze ook, en heb korte beentjes ;) Ze zijn wel fijn en chique maar kraken als een gek dus niet zo heel charmant :o

Oke, haha! :p Een keer invetten? Hoe vaak gebruik je ze?

LoveLoes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-11 20:43

Chann_ schreef:
ik heb ze eens gepast bij divoza en vond ze echt voor geen meter zitten. bij de voet veel te ruim nee die werden het voor mij niet. vond ze er ook erg nep en goedkoop uitzien :o
ik ben uitgekomen op de leren chaps van mondoni. 50 euro geloof ik dus ook geen dure voor erbij iig. deze zijn wel van dat buigbare leer zegmaar. dus zonder dressuurboog. http://divoza.com/shop/a.visit/4d3c777c ... a8c06406dc dezen dus ;)

Oke, ja dat dacht ik dus ook dat ze niet lekker zouden zitten heel stijf enzo.. Ik wil wel graag welke met dresuurboog. :D

Weet iemand misschien andere goedkope chaps? Met dressuurboog?

Melisjee

Re: HH gaiters, meningen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-11 21:19

Ik heb ze en ze bevallen uitstekend!
Heb eigenlijk nooit last gehad van het 'kraken' zoals StillAngel zegt, zien er niet nep uit vind ik :+ .
Verder, niet te stug ofzo.. echt super chaps eigenlijk

Fabienne_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-11 22:41

Ik heb ze ook en vind ze eigenlijk best wel lelijk en rot zitten. Sluiten niet mooi aan en idd dat kraken heb ik ook. Zou als ik nieuwe moest hebben zeker andere nemen.

Amarach

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 12:46

Ik heb ze ook liggen. Voor noodgevallen. Maar ze kraken als een idioot en echt comfortabel zitten ze ook niet. Ik vind ze ook weinig functioneel.

CoronaLime

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 12:53

Mijn zusje heeft ze gehad, in 3 maanden tijd zijn er 4 paar stuk gegaan en toen heeft ze maar haar geld teruggevraagd bij de ruitersportzaak, terwijl ze er echt helemaal niks raars mee deed!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 12:55

Ik had de synthetische HH gaithers, en daarvan heb ik in 3 maanden 3 paar versleten. De rits ging elke keer stuk, hij scheurde er vanaf de onderkant gewoon uit.
Geen aanrader :n