Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Roelke_ schreef:Volgens mij kan je bij divoza heel makkelijk die paarse bomen los kopen. Ik heb in ieder geval wel eens 2 losse bomen daar gekocht..
Ik zou dit zadel proberen te verkopen en naar een andere zadelmaker gaan. Vind niet echt dat deze kundig overkomt en straks verkoopt deze je weer een zadel dat niet past. Ik zou dat risico niet nemen. Succes.
Johanna59 schreef:Hoe kan je nu, op het meest belangrijke, namelijk het zadel, gaan bezuinigen. Een goed zadel, dat ten eerste goed op het paard ligt en daarna ook nog fijn moet zitten, kost veel geld. Soms kan je dan beter langer wachten en gaan sparen, werken etc. om in ieder geval, dit onderdeel 100 procent goed te krijgen.
koetjeboe schreef:Ik vindt, dat je jezelf eerst veel meer op de hoogte had moeten brengen over de zadel die hij mee bracht.
Kijk eerst eens op internet wat er voor wintec zadels te koop zijn.
Dan kan je ook niet zo makkelijk opgelicht worden.
En voordat je een zadel maker laat komen kijk eerst eens rond, hoe de ervaringen met deze man of vrouw zijn.
Verder wil ik niet goed praten wat deze man of vrouw heeft gedaan, maar vindt wel dat je zelf ook iets beter op de hoogte had kunnen zijn.
En ik zou nooit een zadel kopen waar ik niet mee gereden had, dan had ik een afspraak gemaakt dat ik het zadel een week wil proberen of zo.
Agnes75 schreef:Zo'n zadelmaker zou aan mij geen cent meer verdienen. Ik zou terug gaan met het zadel en mijn geld terug vragen (of je er nou recht op hebt of niet....maar volgens mij heb je er recht op omdat hij een niet passend zadel heeft aangemeten). Absoluut niets anders kopen en alleen weggaan als je je geld contant in handen hebt gekregen. En anders zeg je doodleuk dat je aan iedereen die het maar horen wilt, vertelt wat je hebt meegemaakt, dat kost hem geheid klanten en zijn naam.
. sabino schreef:Wat ik nu eigenlijk wil is het zadel terugbrengen naar die zaak en mijn geld terug.
Heb ik daar recht op?

Je bent de 2e al van wie ik een dergelijk verhaal lees. Ik ken hem niet, dus ik wil nog niet oordelen. Goede ervaringen worden altijd minder verspreid dan slechte. Als hij de eer aan zichzelf had gehouden, had ie het meteen netjes afgewerkt.