Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

( want ik weet niet hoe je zo'n foto moet plaatsen
)
xNadia schreef:kijk anders hier even http://hclangeweg.nl/Winnetou.html
Blitzloverr schreef:Ooww, ik heb wel een foto...
maar dan moet je zelf even kijken( want ik weet niet hoe je zo'n foto moet plaatsen
)
Okee,, je gaat naar google en daar typ je in: De capelse manege
dan ga je naar de website en klik je op manege,
dan staan er boven allemaal gekleurde vakjes, en je moet dan klikken op degene waar paarden op staat.
als je daar bent moet je op manege paarden/pony's klikken en dan kom je bij de foto's.
Je ziet dan van zelf winnetou staan

horselover17 schreef:dat is hem niet. winnnetoe was echt een groot paardxNadia schreef:kijk anders hier even http://hclangeweg.nl/Winnetou.html
horselover17 schreef:daar lijkt hij wel op. durf alleen niet 100% zeker te zeggen of dat hem is.Blitzloverr schreef:Ooww, ik heb wel een foto...
maar dan moet je zelf even kijken( want ik weet niet hoe je zo'n foto moet plaatsen
)
Okee,, je gaat naar google en daar typ je in: De capelse manege
dan ga je naar de website en klik je op manege,
dan staan er boven allemaal gekleurde vakjes, en je moet dan klikken op degene waar paarden op staat.
als je daar bent moet je op manege paarden/pony's klikken en dan kom je bij de foto's.
Je ziet dan van zelf winnetou staan

Mirrrriii schreef:Er heeft naar mijn weten een winnetoe op manege gerner in dalfsen gestaan.
Naar mijn weten stond hij daar op pension en drukte hij zn stal deur er wel eens uit.
Maar dat is me eens verteld, weet niet wat daarvan klopt
Ik weet verder niet van wie die was, en waar hij nu is.
Misschien daar wel.
DieL_Zor schreef:Mirrrriii schreef:Er heeft naar mijn weten een winnetoe op manege gerner in dalfsen gestaan.
Naar mijn weten stond hij daar op pension en drukte hij zn stal deur er wel eens uit.
Maar dat is me eens verteld, weet niet wat daarvan klopt
Ik weet verder niet van wie die was, en waar hij nu is.
Misschien daar wel.
Momenteel staat op Gerner in ieder geval geen Winnetou meer..Ik weet niet of je hier veel aan hebt, maargoed![]()
Succes met je zoektocht