ik zoek mijn oude verzorg pony nikita. het is een merrie die toen ik haar voor het laast zag een jaar of 11/12. wat voor ras het precies is weet ik niet. ze stond op het wildhof in erica. ik zou graag willen weten hoe het met haar gaat. ze is samen met Barlin (moeder van Nikita) weg gegaan. Barlin was al een jaar of 28. nikita is als ze je aan beetje vertrouwd een super lief paard. als ze je niet kent kan ze veel gaan bokken, bijten of stijgeren. weet iemand waar ze is of weet iemand hoe het met haar gaat.
Waarom? Niet alle kleine pony's zijn shetlanders hoor.. TS, heb je geen duidelijkere foto's? En weet je misschien niet waar ze naartoe zijn gegaan? Een handelaar misschien?
Nikita is een kruizing tussen shet en welsh, en ze heeft meer welshbloed dan shetbloed. Barlin is ondertussen alweer 35 geloof ik. Nikita en Barlin genieten van hun rust, en best stukkie hiervandaan.
Ik weet precies waar ze staan, heb veel contact met de eigenaar. Ze hebben een tijdje op een manege hier in de buurt gestaan maar dit ging niet, dus zijn ze hier weer weggegaan om ergens anders van hun rust te genieten. Maar de eigenaar wil anoniem blijven en zo ook de plaats waar ze staan, omdat, zoals je zelfs al vermeld hebt, Nikita bokt, steigert, trapt en bijt. Zelf ga ik er regelmatig naar toe en kan ik je wel zeggen dat ze het goed maken. Er wordt niks met ze gedaan, ze genieten van een fijne weide en hun welverdiende rust.. Voor meer info kan je mij een pb sturen.
Ze staan overigens niet bij een shetlandboer zoals lovezico vermoedt.