Wie kan mij helpen in contact te komen met de nieuwe eigenaar van Yuki(Juki)
Yuki(juki) een half fries *Merrie *Ongeveer 10 jaar oud *4 witte voetjes( met behang) *1,60 groet *Fors gebouwd *Klein wit kolletje onder haar voorpluk *Haar chip geeft een Belgisch nr weer *Ze heeft last van zomerexeem
Vanaf mijn 15 toen was Yuki 2,5 tot mijn 19 heb ik Yuki gereden en verzorgt. Daarna is ze verkocht aan mensen die haar in Jabeek stalde. Na een jaar is ze vanuit dit gezin verkocht aan een mevrouw die haar in Echt stalde vervolgens in Schinveld en daarna weer in Susteren. Nu ben ik het spoor kwijt.
Yuki heeft vanaf 7-7-10 ongeveer een week op Marktplaats gestaan omdat ook deze mevrouw haar weer verkocht ivm gezondheidsklachten. Het laatste mailtjes dat ik heb ontvagen is dat er eventuele kopers waren geweest om yuki als cadeau te kopen voor hun dochter yuki zou dan bij een dierenarts gestald worden.
Daarna heb ik nooit meer reacties gekregen op mijn smsjes mailtjes en telefoontjes.
Ik zou graag willen weten waar deze kanjer is, niet om haar te willen rijden of verzorgen maar als ik haar 1 x per jaar mag komen bezoeken of af en toe mag informeren hoe het met haar gaat ben ik tevreden.
Al vast bedankt!
Laatst bijgewerkt door Tanja op 22-01-11 10:06, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Extreem lange link waardoor de pagina volledig uit zijn verband werd getrokken vervangen door gewone korte link.