nederlandse rijvakantie in frankrijk.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

eviennoortje

nederlandse rijvakantie in frankrijk.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-11 10:39

Jaah! Vet cool! ben je nog kind, (6-14 ongeveer) dan maak je elke dag een tocht door het franse bos, en mooie weilanden. Met galop draf en stap, je rijdt dan in een rijtje. De ponyclub is op de camping, @ lac de Veronne. Als je ouder bent kan je een soort holistische cursus krijgen, met paarden uit de wei. Die man die dat geeft is best goed! Ik geef de camping, die dicht bij een dorpje zit, en zelf een restaurant heeft, een 8 :D

Ingrid_V

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 22:07

haha Lac de Veronne
5 jaar geleden ben ik daar geweest. Ik heb er goede herinneringen aan. Heb er 2 weken lang iedere dag paard gereden. Gezwommen met de paarden, naar de renbaan, bosritten, grondwerk etc.

Madeliefjeee

Re: nederlandse rijvakantie in frankrijk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 18:05

Lac de veronne is aan te raden, zeer aangename man ook!

eviennoortje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-11 14:14

Ingrid_V schreef:
haha Lac de Veronne
5 jaar geleden ben ik daar geweest. Ik heb er goede herinneringen aan. Heb er 2 weken lang iedere dag paard gereden. Gezwommen met de paarden, naar de renbaan, bosritten, grondwerk etc.

bij ons was het altijd mooi weer, tot op de laatste vrijdag, dus dan konden we niet zwemmen. En dat tot 3 keer toe!