[EG] Domingo H.S.B (Special)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

different1

[EG] Domingo H.S.B (Special)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-11 23:56

Ik ben op zoek naar de fokkers of eerste eigenaren van mijn paard Special(in het paspoort Domingo H.S.B)
Volgens het paspoort is hij geboren op 01-09-1999, dit is volgens mij een verzonnen geboortedatum, daar hij door de vorige eigenaren als 3 jarige E-pony werd aangeschaft.
Nader onderzoek wees uit dat hij geen 3 maar 1,5 jaar was.
De eerste enting dateerd uit 2001, door een veearts in Wuustwezel.
Special is in 2002 of 2003 aangekocht door mevr A.Guddee, waarvan ik Special 5 jaar geleden heb gekocht.
Special stond in een weitje naast de snelweg, tegenover manege de Roosberg te Bavel.
Ik heb enkele jaren geleden al een zoekactie gehouden, wat helaas nergens toe geleid heeft.
Ik ben bij dat weitje geweest, en heb een foto en een briefje opgehangen met mijn telefoonnummer etc.
Hier heb ik wel reactie op gehad, van mensen die het weitje toen huurden.
De 1e(of 2e?) eigenaresse mocht en kon niet kenbaar gemaakt worden, ivm wanbetalingen en rechtzaken.
Toch ben ik nog steeds heel nieuwschierig naar de herkomst van Special, iemand moet hem toch gefokt hebben met een achterliggende gedachte?

foto:
http://www.mijnalbum.nl/Album=WULS7OTL

Special heeft 4 witte benen, een smalle rechte bles.
Special heeft een beetje arabische opdruk dwz smalle benen en hoge staartdracht.
De vorige eigenaren vertelden dat hij arabisch*gelders gekruist zou zijn.
Special is wel 1,68m hoog, maar erg smal.
Hij loopt ook wat houterig, alsof zijn benen stokjes zijn.