Tja sorry als het hier niet thuishoort, maar vanmiddag ben ik ergens op een topic beland dat helemaal ging over mensen die hun eigen wedstrijdjas aan het maken zijn en de bijbehorende foto's Ik ben al een half uur aan het zoeken met de zoekfunctie, maar kan dit topic niet meer terug vinden. Wie helpt me eraan ?
Jeetje Ambre hoe heb je dat zo snel gefikst ? THANKS !! Ik kwam je wel al tegen in het lipica topic, ook intresse gekregen in zulke laarzen, oliebol dat die levertijd zo lang is
Ik heb er ook wel eens gepost dus stond in mijn eigen berichten. Enne;op iets moois moet je wachten!
Paardje1m
Geplaatst: 16-01-16 12:59
Heyy iedereen! Ik wil graag een korte slipjas(Wedstrijdjasje) die gewoon tot op m'n billen valt maar denk je dat ik die moet laten inkorten of dat ik hem gewoon ergens zou kunnen kopen? Als je die ook gewoon in het kort kunt kopen, weet iemand dan waar en het liefst zo goedkoop mogelijk! Xx alvast bedankt
Aangezien dit wel een erg oud topic is plaats ik hier een slotje. Inmiddels zijn er over dit onderwerp andere topics : Daarnaast past de laatste vraag ook niet echt in dit topic.