Hoi bokkers Allereerst ik weet niet of het goed staat, maar mijn vraag. Ik ben al heel lang lid van de zelfde verreniging en ik betaal best veel al zeg ik het zelf. Alles bij elkaar 80,- euro. Nu vraag ik me af, ik heb de lidmaatschap van de paard & sport op de zelfde nota staan, weet iemand of je dit verplicht ben af te nemen want daar had mijn moeder het namelijk over. Ik begrijp dat ik het nu niet meer kan opzeggen en de nota is voldaan maar ik wil volgend jaar wel gaan overstappen naar een andere verreniging en dan moet ik wel weten of ik de paard en sport kan opzeggen. Wie o wie kan mij helpen!?
Moet je voor dat flut blad ook nog betalen? Ik dacht dat je die erbij kreeg als je een startkaart hebt.
grauwman
Geplaatst: 19-01-11 20:28
Voorzover ik weet is het verplicht Paard & Sport af te nemen als je 'n startkaart hebt.
El_Paso2009
Geplaatst: 19-01-11 21:26
Is inderdaad verplicht bij een startkaart, maar start je niet dan kan je vanaf 1 jan 2011 basis lid van de KNHS zelf worden en dan kan je kiezen voor de P&S, wil je deze niet dan betaal je rond de 15 euro per jaar aan je lidmaatschap van de KNHS. Ik ben op dit moment wedstrijdpaardloos dus ik heb mijn lidmaatschap van de vereniging opgezegd, maar omdat ik Jurylid ben en dan toch verplicht lid moet zijn van de KNHS heb ik een basislidmaatschap, scheelt een hoop geld. Wel goed dat je hier nu een keus in hebt.
Bedankt voor jullie reactie's! Ik vind het echt belachelijk dat je verplicht ben om het blad af te nemen. ik blader er altijd doorheen en voor de rest niet zoveel ik zou het echt niet missen en je betaald er ook nog is 40 euro voor, Ik ben er niet zo blij mee. thja en als je lid ben dan wil je natuurlijk ook starten dus natuurlijk heb ik een startkaart. Maar goed blijkbaar kan ik er niets aan doen en heeft het dus ook niet zoveel zin om over te stappen naar een andere verreniging.