Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Bellona_K schreef:Ik denk dat een gratis stal (met gratis voer en bodembedekking), met gebruik van alle faciliteiten genoeg is hoor. Ik zou zelf iig wel daarvoor dagelijks wat klusjes willen uitvoeren!
EricPrast schreef:Miekemuis_ schreef:Wij hebben iemand die voor 50€ per week 12 stallen mest, smorgens voert en op de weide verderop in de straat de paarden buiten gaat zetten en daar ook voert
Zo! Wees daar maar zuinig op, want als die persoon dat iedere dag doet voor dat geld, dan grenst het aan slavernij.

en alles wat er bij komt, heb ik hier altijd dankbaar gebruik van gemaakt. Ik had gratis vol pension en ik kreeg een extra vergoeding van ongeveer 50 euro in de week, voor totaal 1,5 uur per dag inspanning (smorgens 14 paarden naar buiten, emmers water bij vullen, hooi klaar leggen en mest verwijderen, smiddags paarden weer naar binnen). Dit deed ik naast mijn fulltime baan, het waren lange dagen, maar heb nooit dit vervelend gevonden. LindyH schreef:Lijkt mij niet te doen. Élke dag, ook in het weekend, twee keer per dag komen.
Misschien vind je wel iemand, maar die zal dan waarschijnlijk ook weer snel afhaken denk ik. Die wil op termijn toch ook wel eens een dagje ergens heen, een avondje stappen, een keertje uitslapen. Dat moet je dan allemaal opgeven voor gratis pension?

juval schreef:Lusitana schreef:Er zijn hele legers met mensen die dat best willen tegen gratis stalling en kleine vergoeding. Zet gewoon een advert.
hoeven die niet te werken dan?
we kunnen natuurlijk eens een poging doen op marktplaats oid.