Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ze heeft laatst wel iets van 20 minuutjes op de trailer gestaan omdat ouders de autosleutels kwijt waren (was nogal een pechdag
) en toen was ze braaf. maar toen stond ze wel met een andere pony. mistid schreef:Idd gewoon met een hooinet op de trailer zetten, en anders alleen verkennen. Maar ik vind het nogal wat om hem al voor 10en van de trailer te hebben terwijl je pas om 10 over 11 moet
marjolein_el schreef:mistid schreef:Idd gewoon met een hooinet op de trailer zetten, en anders alleen verkennen. Maar ik vind het nogal wat om hem al voor 10en van de trailer te hebben terwijl je pas om 10 over 11 moet
Hoe bedoel je dit precies? Ik verwacht dat ik kwart over 10 ongeveer weer bij de trailer ben, misschien iets later, dan opzadelen en een half uurtje inrijden.
GittekeZ1 schreef:Op een wedstrijd terrein staan zoveel trailers met paarden
dat ze echt niet in panniek raakt
gewoon op de trailer laten staan ze zal misschien ongedurig worden
met een beetje hooi kun je dat wel handelen
Hij zal toch moeten leren wat langer op de trailer te staan
ik denk alleen dat jij meer in paniek bent dan je pony stes slaat over
de andere paarden moeten ook op de traieler blijven als er later wordt gestart
succes en gewoon genieten
) en ze kan gewoon blijven staan. Dus in principe doen we dat, met mijn vader erbij. En anders is er ook nog iemand die haar wilt vasthouden. Goed geregeld zo!