Onder je jasje?
Of onder je blous...
of over je jasje heen....

Bedankt

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Chantal"]
[quote="eponaschatje schreef:keb nooit een bodyprotector aan, vind ik onnodig voor op mijn pony die doet bijna nooit gekke dingen.
Renske20"]
[quote="Chantal"][quote="eponaschatje schreef:keb nooit een bodyprotector aan, vind ik onnodig voor op mijn pony die doet bijna nooit gekke dingen.
imker"]
[quote="Renske20"][quote="Chantal"]
[quote="eponaschatje schreef:keb nooit een bodyprotector aan, vind ik onnodig voor op mijn pony die doet bijna nooit gekke dingen.
Frederieke schreef:Als ik er een had (wat binnenkort ook zo zal zijn) zou ik hem boven alles wat ik aan heb doen, want als je hem ergens onder aan hebt vind ik het zo een raar gezicht, ben je net een bodybuilder of robot ofzoiets, maar feitelijk maakt het niet uit hoe je eruit ziet, de veiligheid komt op de eerste plaats!
Merilyn schreef:Ik heb gisteren op de NRPS keuring iemand over de kop zien slaan zo gruwelijk en haar leven is volgens mij gered door zo'n ding. zij had hem over haar blouse heen aan. (PS: ik wist weer precies waarom ik niet sprong)
Frederieke schreef:Als ik er een had (wat binnenkort ook zo zal zijn) zou ik hem boven alles wat ik aan heb doen, want als je hem ergens onder aan hebt vind ik het zo een raar gezicht, ben je net een bodybuilder of robot ofzoiets, maar feitelijk maakt het niet uit hoe je eruit ziet, de veiligheid komt op de eerste plaats!