Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ambeeeer schreef:xSaarSaar schreef:Je hebt natuurlijk die speciale Amika collectie, maar ik denk dat je met veel roze en een gestreepte muts ook al heel wat opschiet!
Wel , aan die amika collectie dacht ik ook
Jolieeen__ schreef:_Kelly_bokt schreef:Je hebt daarbij toch 3 van die tutjes helemaal alles in het fel roze?
x
ja, daar hebben we ons al op geinspireerd
xMelissaa schreef:Ik zou net als je zelf zegt gewoon een roze deken, bandagen, roze jasje, witte rijdbroek dan ben je al een heel eind. Leren laarzen maakt het wel af want dan ben je toch echt het rijke tutje, die moet je natuurlijk wel hebben.
Jolieeen__ schreef:xMelissaa schreef:Ik zou net als je zelf zegt gewoon een roze deken, bandagen, roze jasje, witte rijdbroek dan ben je al een heel eind. Leren laarzen maakt het wel af want dan ben je toch echt het rijke tutje, die moet je natuurlijk wel hebben.
bedankt, enig idee over een act dat we kunnen brengen rond amika
xMelissaa schreef:Jolieeen__ schreef:Ik zou net als je zelf zegt gewoon een roze deken, bandagen, roze jasje, witte rijdbroek dan ben je al een heel eind. Leren laarzen maakt het wel af want dan ben je toch echt het rijke tutje, die moet je natuurlijk wel hebben.
[/quote]xMelissaa schreef:Jolieeen__ schreef:Ik zou net als je zelf zegt gewoon een roze deken, bandagen, roze jasje, witte rijdbroek dan ben je al een heel eind. Leren laarzen maakt het wel af want dan ben je toch echt het rijke tutje, die moet je natuurlijk wel hebben.
[/quote]xMelissaa schreef:Jolieeen__ schreef:Ik zou net als je zelf zegt gewoon een roze deken, bandagen, roze jasje, witte rijdbroek dan ben je al een heel eind. Leren laarzen maakt het wel af want dan ben je toch echt het rijke tutje, die moet je natuurlijk wel hebben.
[/quote]xMelissaa schreef:xMelissaa schreef:
Ik zou net als je zelf zegt gewoon een roze deken, bandagen, roze jasje, witte rijdbroek dan ben je al een heel eind. Leren laarzen maakt het wel af want dan ben je toch echt het rijke tutje, die moet je natuurlijk wel hebben.
[/quote]