datum buitenseizoen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

KimEentjes

datum buitenseizoen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-11 00:34

waren de buitenwedstrijden nou van 1 april t/m 30 september, zo niet vanaf wanneer tot wanneer dan?
alvast dankjewel!

GittekeZ1

Re: datum buitenseizoen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 00:38

Dat klopt
er kan wel door organisatie overgangs regeling worden aan gevraagt
zodat het niet duidelijk is bv mei binnen of oktober buiten
dit word wel in het vraag programma gemeldt

Marieke_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 10:33

April en oktober zijn overgangsmaanden, dan mag de vereniging aangeven of ze binnen of buiten laten starten. Mei tot en met september is verplicht buiten starten.

Dressuurgek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 12:03

Marieke_K schreef:
April en oktober zijn overgangsmaanden, dan mag de vereniging aangeven of ze binnen of buiten laten starten. Mei tot en met september is verplicht buiten starten.

Kleine correctie :o September is overgangsmaand. In oktober is alles weer binnen. Van mei tot en met augustus is alles buiten.

GittekeZ1

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 17:53

Ik had begrepen dat oktober ook de mogelijk heid heeft om buiten te starten
vorig jaar nog gehad 1 bak buiten en 1 binnen
Dit schijnt wel een nieuwe regeling te zijn

chrisje_83

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 18:11

De overgangsmaanden zijn april en september, in beide maanden mogen zowel indoor als outdoor wedstrijden georganiseerd worden.

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 13:19

chrisje_83 schreef:
De overgangsmaanden zijn april en september, in beide maanden mogen zowel indoor als outdoor wedstrijden georganiseerd worden.

hoe zit dat dan met oktober? ik heb in oktober toch echt een officiele KNHS concours gehad geheel buiten :j

Dressuurgek

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 13:25

Lowara schreef:
chrisje_83 schreef:

hoe zit dat dan met oktober? ik heb in oktober toch echt een officiele KNHS concours gehad geheel buiten :j

Was het een wedstrijd die eerder is afgelast misschien? Als er een buitenwedstrijd wordt afgelast dan moet de wedstrijd op de nieuwe datum ook gewoon een buitenwedstrijd zijn. Een hoogstwaarschijnlijk was jouw wedstrijd dan in het eerste weekend van oktober, later kan ik mij niet voorstellen namelijk.

El_Paso2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 14:28

Outdoor wedstrijden mogen het gehele jaar gehouden worden. Het indoorseizoen loopt van 1 mei tot 1 september. Tijdens het outdoorseizoen mogen geen indoor wedstrijden worden gehouden, tenzij hier in de regelementen vermelde rede voor is.

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 22:11

Dressuurgek schreef:

Was het een wedstrijd die eerder is afgelast misschien? Als er een buitenwedstrijd wordt afgelast dan moet de wedstrijd op de nieuwe datum ook gewoon een buitenwedstrijd zijn. Een hoogstwaarschijnlijk was jouw wedstrijd dan in het eerste weekend van oktober, later kan ik mij niet voorstellen namelijk.

nee, wedstrijd stond voor zover bij mij bekend, al vanaf januari dat jaar vast op de kalender, en ook altijd als outdoor aangegeven geweest.
ikzelf heb mij er rond april voor ingeschreven, en wist toen al dat het op 1 ( of 2 :+ ) oktober zou vallen :j

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 16:11

El_Paso2009 schreef:
Outdoor wedstrijden mogen het gehele jaar gehouden worden. Het indoorseizoen loopt van 1 mei tot 1 september. Tijdens het outdoorseizoen mogen geen indoor wedstrijden worden gehouden, tenzij hier in de regelementen vermelde rede voor is.

Dit klopt inderdaad. Voorbeeld is stal Laseur in Soest, die organiseren het hele jaar door buitenwedstrijden.

Dressuurgek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 16:22

Anoeska27 schreef:
El_Paso2009 schreef:

Dit klopt inderdaad. Voorbeeld is stal Laseur in Soest, die organiseren het hele jaar door buitenwedstrijden.

Moet eerlijk bekennen dat ik dat echt niet wist :o Weer wat geleerd :D

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 16:36

El_Paso2009 schreef:

En in april en oktober mag er zowel binnen als buiten gereden worden. Wij hebben bv geen 20/60 buitenbak tot onze beschikking, alleen een 20/60 binnenbak. Wij hebben daarom in die maanden de Z binnen en de rest gewoon buiten.

El_Paso2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 21:21

er zijn ook zoveel regeltjes, af en toe zie je door de bomen het bos niet meer. :D Maar ik geef graag antwoord op dit soort vragen, kan maar duidelijk zijn.
Anoeska27 schreef:
El_Paso2009 schreef:

Moet eerlijk bekennen dat ik dat echt niet wist :o Weer wat geleerd :D[/quote]

_Dracarys

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 18:17

Dat staat in het proevenboekje en op de site van de KNHS :o