Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Marieke_K schreef:April en oktober zijn overgangsmaanden, dan mag de vereniging aangeven of ze binnen of buiten laten starten. Mei tot en met september is verplicht buiten starten.
September is overgangsmaand. In oktober is alles weer binnen. Van mei tot en met augustus is alles buiten. 
Lowara schreef:chrisje_83 schreef:De overgangsmaanden zijn april en september, in beide maanden mogen zowel indoor als outdoor wedstrijden georganiseerd worden.
hoe zit dat dan met oktober? ik heb in oktober toch echt een officiele KNHS concours gehad geheel buiten

Dressuurgek schreef:De overgangsmaanden zijn april en september, in beide maanden mogen zowel indoor als outdoor wedstrijden georganiseerd worden.
hoe zit dat dan met oktober? ik heb in oktober toch echt een officiele KNHS concours gehad geheel buiten
Was het een wedstrijd die eerder is afgelast misschien? Als er een buitenwedstrijd wordt afgelast dan moet de wedstrijd op de nieuwe datum ook gewoon een buitenwedstrijd zijn. Een hoogstwaarschijnlijk was jouw wedstrijd dan in het eerste weekend van oktober, later kan ik mij niet voorstellen namelijk.
) oktober zou vallen
El_Paso2009 schreef:Outdoor wedstrijden mogen het gehele jaar gehouden worden. Het indoorseizoen loopt van 1 mei tot 1 september. Tijdens het outdoorseizoen mogen geen indoor wedstrijden worden gehouden, tenzij hier in de regelementen vermelde rede voor is.
Anoeska27 schreef:El_Paso2009 schreef:Outdoor wedstrijden mogen het gehele jaar gehouden worden. Het indoorseizoen loopt van 1 mei tot 1 september. Tijdens het outdoorseizoen mogen geen indoor wedstrijden worden gehouden, tenzij hier in de regelementen vermelde rede voor is.
Dit klopt inderdaad. Voorbeeld is stal Laseur in Soest, die organiseren het hele jaar door buitenwedstrijden.
Weer wat geleerd
El_Paso2009 schreef:Outdoor wedstrijden mogen het gehele jaar gehouden worden. Het indoorseizoen loopt van 1 mei tot 1 september. Tijdens het outdoorseizoen mogen geen indoor wedstrijden worden gehouden, tenzij hier in de regelementen vermelde rede voor is.
Maar ik geef graag antwoord op dit soort vragen, kan maar duidelijk zijn.Anoeska27 schreef:El_Paso2009 schreef:Outdoor wedstrijden mogen het gehele jaar gehouden worden. Het indoorseizoen loopt van 1 mei tot 1 september. Tijdens het outdoorseizoen mogen geen indoor wedstrijden worden gehouden, tenzij hier in de regelementen vermelde rede voor is.
Dit klopt inderdaad. Voorbeeld is stal Laseur in Soest, die organiseren het hele jaar door buitenwedstrijden.
Weer wat geleerd
[/quote]