Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Sodeletuut schreef:Petrie heeft ook laarzen zonder rits, maar dan wens ik je succes met aantrekken, want het is een gedonder..

mrie schreef:Ik rijd geen wedstrijden dus daar hoeven we geen rekening mee te houden. Ik zal die eurostars van je even opzoeken Sodeletuut (even of topic, wat een mooie foto's van Storm zeg)
Tweedehands kan een optie zijn, schoenmaat 40 en kuit maat (pakt even de centimeter) ook 40 cm. Ze mogen niet te hoog zijn want ik heb maar korte pootjes. Al heb ik hier nog nooit problemen mee gehad.
@Seltje Cavallo's had ik nog niet aan gedacht. Maar hebben die wel het stoerdere type laars want ik dacht dat die alleen maar van de elegante tak waren. Datzelfde denk ik van polo laarzen. Tis misschien een vooroordeel hoor, maar bij pololaars denk ik aan heel duur heel gestroomlijnd en van het lichte type... Red mij van mijn vooroordelen als het niet zo is...
Areke, leuke laarzen, ze zijn van het dressuur type en niet van het stoere type, maar bedankt voor je aanbod.
@indomitable, Mountainhorse heb ik inmiddels twee paar versleten, ook op de rits gepensioneerd. Maar dat is wel het type laars waar ik van hou.