Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Zal het binnenkort ook eens proberen.meggiemeg schreef:Heb je het al geprobeerd om je paard als eerste te laden? Als zij als eerste de trailer op kan gaan kan je het tussenschot scheef zetten voor haar.
Doet ze dit ook met een 1½ paards trailer?
Tesz_2208 schreef:hmm..misschien een optie om de trailer op het land te zetten oid.
klep los en dat je paard ziet dat je er hooi of voer in legt..
lekker laten voor wat het is en waarsch. gaat ie vanzelf binnenkijken om te profiteren van de extra lekkers?!
en dat blijven herhalen?
zonder haar erin te zetten en meteen weg gaan..
des te vaker zij erin staat en er zelf in loopt zal het toch beter moeten gaan?
edit: zag dat je al zoiets geprobeert had..
suc6..
Melissa_101 schreef:Ik had een onbeleerde pony die ook met geen mogelijkheid de trailer inwilde, ik ben op zondag morgen half 7 begonnen en om 12:00 stond die er in.. (ben er gewoon bij gaan zitten) en toen kreeg die lekker zijn bix.. en ja hoor de volgende keer weer het zelfde, maar uiteindelijk ging het wel steeds sneller en liep die er bijna van zelf in.. (het was een stronteigenwijzerotpony)
als je maar genoeg geduld en doorzettings vermogen hebt lukt het!
de aanhouder wint!
LovesBo schreef:meggiemeg schreef:Heb je het al geprobeerd om je paard als eerste te laden? Als zij als eerste de trailer op kan gaan kan je het tussenschot scheef zetten voor haar.
Doet ze dit ook met een 1½ paards trailer?
Wij hebben alleen een twee paards trailer.
Maar als alleen zij op wedstrijd moet, wil ik zeker proberen om er een grote trailer van te maken of te werken met een schuine schot.