[PG]Neidy, 17 jarige fjord

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

nientje78

[PG]Neidy, 17 jarige fjord

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-11 11:58

Misschien kunnen jullie me helpen,bokt is vrij groot dus dat zal vast wel moeten lukken.

Ik ben op zoek naar wat info over mijn oude fjord neidy.
Haar vader is onbekend ,moeder is Elly,MV= Myrstein
Ze heeft 2 brandmerken op beide zijde van haar bips.
Eentje is een omgekeerde driehoek met de letter N erin, de ander ,paar strepen en enkele stippen.
Ze meet niet groot, 1.40 en in haar boekje staat 1.39.

Ik las nml ergens dat zij daar niet meer was.
Nu is mijn vraag; is ze verkocht?of is er iets gebeurd met haar waardoor ze niet meer in leven is?
Heb al contact gezocht met het stamboek, wachten is op antwoord.

Ze heeft de laatste jaren in het hoge noorden van groningen gestaan.
Ze waren/zijn lid van de marneruiters en reden met haar geregeld wedstrijden, zowel voor de kar als onder het zadel.
En kwamen daarbij op veel plaatsen in het noorden.
Ook heeft ze vrij in het begin nog een hengstveulen gekregen(had haar drachtig verkocht)

Ze betekend nog steeds heel veel voor mij (zal ze altijd blijven doen) en ik hoop mede door jullie hulp dat ik het kan afsluiten.
Mocht ze dus verkocht zijn, hoef ik verder geen contact met de eigenaar ofzo ;)

Dit is nog een foto van haar, in de week voordat ze is verkocht (dit was volgens mij in 2007)

Afbeelding

heleen88

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 12:04

Toevallig ken ik de mensen die neidy een tijd hebben gehad, ze hebben het veulen van haar volgens mij nog maar zelf is ze geloof ik niet zolang geleden verkocht,
Ze leeft iig nog wel!

Melenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 18:03

Het lieftst zeg ik niets meer tegen jou. Je bent namelijk erg vervelend bezig, je doet namelijk alsof je niets weet maar ondertussen wil je niets meer van ons weten, dus ook niet over Neidy. En ook weet je dat ze nog in leven is dus alsjeblieft hou op! Bij deze wil ik dan ook zeggen hou op met deze zoektocht want je hebt gewoon ons adres.

marjanschut

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 18:23

Het is precies zoals Melenie zegt, wij zijn nog steeds de eigenaar van Neidy en je kan gewoon contact op een normale manier met ons opnemen zoals de mod jou ook al aangeraden heeft.

Mioux

Re: [PG]Neidy, 17 jarige fjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 13:21

Misschien moet er op dit topic dan maar een slotje? aangezien de TS dus gewoon het adres lijkt te hebben van de eigenaren van Neidy? Beetje raar verhaal...

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 13:27

vreemde manier van aandacht vragen TS

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 13:32

Ik heb het bericht gemeld... Ik vind als je echt zoveel geeft om het paardje je wel informatie had gevraagd aan de eigenaar zeker omdat je alle informatie had. Nu staat er een topic die eigenlijk nutteloos is, en doet het voorkomen alsof de eigenaren je niks willen vertellen...
Plus wat ik zelf ook erg vreemd vind is deze zin:

"Ze betekend nog steeds heel veel voor mij (zal ze altijd blijven doen) en ik hoop mede door jullie hulp dat ik het kan afsluiten.
Mocht ze dus verkocht zijn, hoef ik verder geen contact met de eigenaar ofzo"

Waarom zoek je haar dan als je kans heb dat de eigenaar reageert of iets in die richting? Die zin is nogal dubbel, je zegt ze betekend veel maar hoef verder geen contact met de eigenaar... erg apart.

nientje78

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-11 18:57

Ik heb jullie een pb gestuurd.

Ik gooi dit topic op slot,
als het goed is heb ik binnenkort antwoord :)

aerdenhout1

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 19:03

Vreemd verhaal TS! Volgende keer even beter na denken voor je zoiets op bokt zet?
Ik hoop dat jullie er uit komen en je je oude Fjordje nog een keer mag zien.

nientje78

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-11 19:04

Mensen,het is voor zover opgelost ;)
Ga er verder niet op in, jullie weten niet hoe of wat ;)

marjanschut

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 20:17

Janine dit is nu wat ik bedoel, mensen begrijpen jou niet en vinden je apart.

Nu je tegen spraak krijgt ga je je eigen topic sluiten.

Gelukkig denk je over een paar dagen antwoordt te hebben alleen vergeet je dat wij de enigsten zijn met het echte verhaal.

Raad je aan om met de eigenaren van Akes en Gerrit iets milder om te gaan.

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 23:23

Marjan, is er dan niet een manier het samen op te lossen? Via het forum elkaar "flamen" krijgen mensen natuurlijk reacties terwijl het duidelijk iets tussen jullie is...
Ik hoop voor jullie dat jullie eruit komen!

marjanschut

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 12:14

Natuurlijk is er een manier om dit samen op te lossen, maar als Janine mijn mail niet wil lezen en alle berichtjes direkt verwijderd zoals zij in haar laatste mail tegen mij zegt komen we natuurlijk geen stap verder.

Nant

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 14:09

TS: Ik neem aan dat je zoektocht nu beindigd is? Wat kan het stamboek jou vertellen wat Marjan jou niet kan vertellen?
Hopelijk komt het alsnog goed en kun je het afsluiten.

Maar ik vind het een vaag verhaal, waarom kon je niet direct contact opnemen met de nieuwe eigenaresse/verzorger?

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 15:37

Aangezien de zoektocht voor de TS beëindigd lijkt en er hier totaal offtopic door wordt gereageerd plaats ik hier een slotje.
TS, mocht je om wat voor reden dan ook deze zoektocht weer moeten hervatten is het niet toegestaan een nieuw topic te openen. Stuur dan even een pb naar een van de moderators van OV met het verzoek dit topic weer te openen of plaats een TeM op dit topic met dat verzoek.
Hier nu een slotje.