Vereniging failliet, startkaart nog geldig?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

MerleSimone

Vereniging failliet, startkaart nog geldig?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-11 19:01

Ik kreeg zo rond 4 januari een brief waarin stond dat ik een bedrag moest betalen, waaronder verenigingcontributie, startkaart bla bla, enzo. Niks aan de hand.

Nu was ik op www.wedstrijdplatform.nl aan het kijken en daar stond dat alle wedstrijden bij mijn vereniging waren geannuleerd, omdat ze sinds 8 januari geen baas meer zijn van de vereniging. Hier heb ik echter wel mijn startkaart aangevraagd, en ik ben er dus lid, maar moet ik nu wel betalen? En is mijn startkaart nog geldig?

Trouwens, de site is meteen offline gegaan van de vereniging, dus daar kan ik niets opzoeken...

mistid

Re: Vereniging failliet, startkaart nog geldig?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 19:17

Wat slecht dat de club je daar nog niet van op de hoogte heeft gebracht. Het is nu de 15e, dan hebben ze toch al een week daar de tijd voor gehad...

Maar de vereniging geen baas meer van de vereniging? Is het dan niet gewoon het gebouw waar de wedstrijden worden gehouden waar ze geen baas meer van zijn?

MerleSimone

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-11 19:51

Ze zijn nergens meer baas van stond op internet. Ik hoop dat ik tenminste nog ergens bericht over krijg inderdaad...

jana79

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 19:53

Kun je niet even iemand van het bestuur bellen om info te vragen?

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 19:56

Ik zou niets betalen, kijken of je ze kunt bellen en zo niet je aanmelden
bij een andere vereniging. En even contact opnemen met het KNHS, misschien
kunnen ze je matsen met administratiegeld...

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 19:57

Maandag meteen contact opnemen met de KNHS,
die kunnen je denk ik wel vertellen wat te doen met je startkaart etc.

Als ze echt failliet zijn gok ik het erop dat je startkaartlid zult moeten worden bij andere vereniging uiteindelijk,
maar allicht dat de KNHS een tussen oplossing heeft, omdat dit niet jouw schuld is?

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 19:59

Ik ga ervanuit dat dit om Vragender gaat? Volgens mij blijft de vereniging wel, maar hebben ze geen accomodatie om te rijden. Dat is verkocht. Maar dat betekend niet dat de vereniging niet blijft bestaan.

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 20:08

tientjeh schreef:
Ik ga ervanuit dat dit om Vragender gaat? Volgens mij blijft de vereniging wel, maar hebben ze geen accomodatie om te rijden. Dat is verkocht. Maar dat betekend niet dat de vereniging niet blijft bestaan.

Dat is dus weer wat anders dan failliet.
Hoewel ze misschien ook wel helemaal bankroet en dus failliet kunnen zijn.
Wel raar dat de site dan uit de lucht is, lijkt me dat je als vereniging zeker aan je
leden wil laten weten hoe de stand van zaken is.

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 20:10

In Vragender was volgens mij de locatie failliet en op die site was ook info van de vereniging. Even vanuitgaande dat het om deze vereniging gaat. Locatie waar de vereniging zich had gevestigt, staat te koop. Maar dat zegt niets over de vereniging.

MerleSimone

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-11 20:41

Het gaat inderdaad om de vereniging in Vragender, maar ik kan niet meer op de site komen?
Ik heb inderdaad het op wedstrijdplatform nog even nagelezen en dat inderdaad de locatie verkocht is.
Maar ze waren een aantal jaar geleden eigenlijk failliet maar dat bleek toch niet meer zo te zijn ofzo, maar ik ga zeker iemand mailen/bellen!