Welke rijbroek zoek ik?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

nina88

Welke rijbroek zoek ik?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-11 18:52

Ik zoek een nieuwe rijbroek voor op wedstrijden (een witte dus) en ik zoek me rot, maar ik kan het niet goed vinden wat ik zoek. Misschien is er iemand die het perfecte type rijbroek voor me weet. Ik heb lange benen, rijbroeken zijn nog wel eens te kort en ik ben slank in de taille.

Eisen:
- Kleur: wit
- Zitvlak
- Steekzakken
- Een behoorlijke lengte
- Geen "gat" in je rug, ik vind een riem niet zo mooi ogen onder mijn rijjasje.
- Chique uitstraling, dus geen roze stiksels oid
- Bandplooi zou fijn zijn, maar hoeft niet persee
- Het liefst onder de 130 euro, maar voor de perfecte rijbroek wil ik wel wat meer neertellen.

xx_tassjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 09:57

van pikeur hebben ze altijd hele mooie

carolientje6

Re: Welke rijbroek zoek ik?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 16:00

Misschien van eurostar!!!

cavaletti

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 16:05

De broeken van Nedhorse. Mooie kwaliteit, speciaal voor lange benen en betaalbare prijs.

JPS

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 17:54

Pikeur Janett?

Fellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 20:07

Even wat ruitersportzaakjes langs ;)

mmu

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 20:12

Bij agradi hebben ze er eentje met een grijs zitvlak, ik heb 'm net binnen en ben er tevreden mee, heb ook lange benen maar deze valt prima, ook geen "gat" bij je rug. Heb voor dagelijks bijna alleen maar pikeur broeken in de lange uitvoering dus was benieuwd, maar hij is dus lang genoeg!

nina88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-11 22:33

De broeken van Nedhorse zijn inderdaad erg mooi en echt niet duur!

Wat is precies het verschil tussen de elegance en de gewone?

orlys_dream

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 22:38

Heb ook lange benen en heb verschillende merken geprobeerd. Nedhorse zitten idd heel fijn. Er zijn twee modellen: een met een lage band en een met een hoge band met plooien. Zelf vind ik de lage band fijner zitten.

Candylight

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 14:19

Ik heb meestal Eurostar die heeft ook lengte maten en die zitten bij mij altijd prima! (ik ben zelf 181cm en heb dus ook vrij lange benen!) .. die zijn meestal zo rond de 130 a 140 euro. Een hoop geld, maar kwalitatief is het 't zeker waard.

Puera

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 14:21

Wat bedoel je precies met zitvlak? Rondgenaaid of ook van leer?

Ik heb de Eurostar Klara, deze is zonder lederen zitvlak. De Klarissa heeft dat wel. De broek valt vrij lang, naar mijn idee.

Sandyislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 18:52

Cavallo, blue label! Heb ik ook altijd, zit superlekker en hebben ook lengtematen, ik heb ook lange benen. Ik heb altijd de Florestan?, die is zonder leren zitvlak maar je hebt ze ook met leren zitvlak, weet daar alleen de naam niet van.. Die is geloof ik 108 euro.

nina88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-11 22:47

Ik bedoel met (nep)leren zitvlak.
Ik heb nu een rijbroek van Pikeur besteld. Ben erg benieuwd..

Leonieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-11 12:46

nina88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-11 12:49

Leonieke, die eerste is zeker super mooi, maar daar zit geen zitvlak in.

Die van HKM heb ik 2 jaar geleden bij jou besteld in het blauw met bruin en dat is nog steeds mijn fijnste rijbroek haha. Hij gaat 3x per week in de was, zodat ik hem zo vaak mogelijk aan kan haha. Ik wist niet dat die ook in het wit waren, kan er ook geen foto van vinden. Wat moet ik me daarbij voorstellen?

Leonieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-11 18:46

nina88 schreef:
Leonieke, die eerste is zeker super mooi, maar daar zit geen zitvlak in.

Die van HKM heb ik 2 jaar geleden bij jou besteld in het blauw met bruin en dat is nog steeds mijn fijnste rijbroek haha. Hij gaat 3x per week in de was, zodat ik hem zo vaak mogelijk aan kan haha. Ik wist niet dat die ook in het wit waren, kan er ook geen foto van vinden. Wat moet ik me daarbij voorstellen?

Klopt, die Equiline's zijn echt mega gaaf. Ik heb ze ook in bruin <3 . Er zit een genaaid zitvlak in, maar geen leer inderdaad. Mijn handen jeuken ook om er niet stiekum eentje uit mijn showroom te pikken :o .

Wat super om te horen dat de HKM broek zo goed bevalt. Ik hoor er tot nu toe erg veel positiefs over :) .
Hij is te bestellen is helemaal effen wit. Dus dan niet met een andee kleur zitvlak o.i.d. maar echt effen wit. Het kroontje e.d. is uiteraard wel gewoon goud geborduurd.

bandro

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-11 19:35

Ik kan je de nieuwe generatie rijbroeken aanbieden t.w. de Degopa Seamless. De voordelen op een rijtje:
Geen hinderlijke middennaad- hoogste draagcomfort & aangenaam en ontspannen zitten.
Bi-elastische microfase - uitstekende pasvorm, slank, aantrekkelijk silhouet
water- en vuilafstotend - met hoogwaardige kunstlederen zit
In het zitgedeelte geen wondrijden of schuren van de rijbroek meer.
Made in Germany
Deze rijbroek is er ook in een winteruitvoering met softshell buitenkant en heerlijke fleece binnenkant.

Met kortingscode FXZPD 5% korting op deze rijbroeken die uitsluitend verkrijgbaar zijn bij www.degopa.nl of www.peelviervoeters.nl
Korting geldt enkel op een Degopa Rijbroek en de korting geldt tot 31.12.2011.

Er staat een maattabel op de site, maar maatwerk is ook mogelijk, dus mocht de lengtemaat nog te kort zijn, dan laten we hem langer maken.

Peelviervoeters
Nancy Meyer

Independant

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-11 21:44

Ik ben zelf ook vrij lang, maar sommige ruitersportzaken verkopen wat langere rijdbroeken speciaal voor de wat langere mensen.

Dubbelsprong

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 12:11

nina88 schreef:
De broeken van Nedhorse zijn inderdaad erg mooi en echt niet duur!

Wat is precies het verschil tussen de elegance en de gewone?

Het Nedhorse Élegance model heeft aan de voorzijde een normale band en aan de achterzijde een hogere band (kun je mooi je zwembandjes in verbergen). De Nedhorse Elegance is iets minder geschikt voor de ruiters die eigenlijk een lengtemaat nodig hebben.
Daarnaast heeft Nedhorse het lage band model; het gewone model dat ook geschikt is voor de ruiters met langere benen.
Verder heeft Nedhorse het hoge band model; het model met een hoge tailleband.
Alle Nedhorse rijbroeken zijn ook verkrijgbaar met clarino (kunstleren zitvlak).

melissaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 20:53

staat er verder niks op marktplaats? :)

Elenore

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 16:09

Eurostar zijn hele fijne rijbroeken en zijn verkrijgbaar in diverse soorten. Er is ook wel een type rijbroek welke aan jou wensen voldoet. Zo heb je nog wel meer merken. Ik zou gewoon eens bij een grote ruitersportzaak langs gaan om daar diverse merken te bekijken en te passen.